Mijn dochter van bijna 7 maanden is een goede eter. Ze krijgt 2 keer per dag 180 cc standaard flesvoeding 2 met wat rijstebloem, 1 keer 180 cc zonder rijstebloem, en daarnaast werkt ze zonder moeite 1 hele boterham met smeerkaas, een banaan en een appel ( gepureerd) en een flinke groentehap weg. Verder krijgt ze tussendoor water met een klein beetje diksap erdoor. ( ik meng het 'dunner' dan op de verpakking staat, dus meer water, minder diksap.) Op zich natuurlijk fijn dat ze lekker eet, maar als ik dan hoor dat andere baby'tjes maar een half boterhammetje en een paar lepeltjes fruit of groente eten, maak ik me toch een beetje zorgen... Krijgt ze niet te veel? Ze groeit overigens keurig gemiddeld.
Dat klinkt super! Heerlijk als je dochtertje zo goed eet en drinkt. Geen zorgen, elk kindje heeft weer een andere behoefte aan voeding en jouw dochtertje is ook snel met de bijvoeding. Daar is niks mis mee hoor, elk kindje doet dat weer op zijn of haar eigen manier! De groei is het belangrijkste en zo te horen gaat dat prima, dus geen zorgen en lekker genieten! Groetjes Linda