Ik heb al een paar dagen last van krampen die ik normaal alleen heb voor mijn ongi en volgens de calculator was gister mijn eisprong. Wie heeft dit ook?
Hoi, Ik kan alleen van mijn eigen ervaring zeggen dat dat mijn eisprong is,ik heb dan altijd steken of krampen in me buik of aan een kant van mijn eierstok. Groetjes
Ik heb er nooit eerder last van gehad en de pil heb ik maar 3 maanden geslikt en ben nu al ruim een jaar gestopt maar heb vorige week voor het eerst sex zonder voorbehoedsmiddel gehad
Ik heb ook nooit eerder mijn eisprong gevoeld tot twee maanden geleden. Als je je meer en meer bewust wordt van je lijf en in de gaten houdt hoe je cyclus loopt dan kan het zomaar zijn dat je ineens je eisprong gaat voelen. Het eerste wat ik dacht was, het is veel te vroeg om ongi te worden wat is dit nu weer. even googlen en hoppa ik wist het... Ook wel weer apart om dat te kunnen voelen, veel vrouwen hebben dit pas nadat ze al een keer zwanger zijn geweest.
Sinds mijn eisprong heb ik last van darmkrampen; die heb ik nu nog steeds. Dus bij mij is het een kwaaltje. Deze voelen overigens wel anders aan dat ongikrampen. Duim voor je.
Hey Maychodo Bij mij is het na 2 dagen weer over gegaan,maar ik denk dat ik er snel weer last van krijg omdat mijn menstruatie in de lucht hangt. Groetjes