Hoe minder ik eet hoe misselijker ik word

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door annika, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dita

    Dita Lid

    13 feb 2006
    8
    0
    0
    Brabant - België
    Zoals je kan zien, ben ik in mijn 14de week en nog steeds kotsmisselijk. Het is even een paar dagen beter geweest waardoor ik dacht dat ik er eindelijk van af zou zijn; mis dus.

    In het begin was ik ook vooral misselijk als ik niets in mijn maag had. Nu weet ik het echter niet meer. Ik ben misselijk als ik niets eet, maar ik ben ook misselijk nadat ik gegeten heb.

    Het enige wat mijn misselijkheid een beetje voorkomt is voldoende slaap. Als ik heb kunnen uitslapen dan geraak ik de dag fitter en minder ziek door.

    Waar ik misschien nog het meeste last van heb, is dat ik de hele tijd vreselijke dorst heb. Ook 's nachts. Liters en liters water verzet ik op een dag. Ik lust ook opeens geen cola of andere frisdranken meer. Terwijl ik daar altijd aan verslaafd geweest ben.
    Ik heb deze nacht mijn vriend weer maar eens naar de nachtwinkel gestuurd omdat ik door mijn voorraad water zat...
    Het gekke is dat ik eigenlijk niet extra veel moet plassen.

    Ik ga vandaag naar zee wat frisse lucht opsnuiven. Ik hoop dat alvast deze dag goed zal verlopen. Want die misselijkheid kan echt je leven overhoop gooien, vind ik.
    Maar natuurlijk heiligt het doel de middelen, hé dames!
     
  2. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hier zit ik dus ook altijd mee .

    Hoelang kan het eigenlijk gaan duren ik cvind het soms wel vervelend want ik wil ook met vrienden een dagje weg zonder telkens aan eten te denken .

    Mijn kaken gingen zelfs laatst wat pijn doen krampen van het te veel kauwen denk ik .

    Maar nu ook heb ik net twee beschuitjes gepakt gaat het weer maar over een kleine uurtje moet ik weer eten dure maanden worden het , telkens eten eten eten , Mijn vriend wordt er gek van ik heb de hele dag over eten , wat zal ik es strax gaan eten maar hij eet van zichzelf ook al veel dus ik ben beniewd hoelang dit gaat duren .

    Gr Loesmari

    ps: Heeft iemand een idee hoelang dit gaat duren?
     
  3. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik heb nu ook last van misselijkheid. Heb al van alles geprobeerd en niets helpt echt. Van niet eten word ik beroerd, van wel eten ook, al zakt het slappe gevoel dan wel wat weg. Heel vervelend om de hele dag met eten bezig te zijn! Vooral omdat ik nu juist helemaal geen zin heb ik eten! Er is echt niets waar ik trek in heb. Terwijl ik normaal gesproken een ontzettend vreetmonster ben, altijd wel in voor een restaurantje ofzo. Nu moet ik me echt dwingen om wat naar binnen te krijgen. Drinken is nog erger! Normaal drink ik met gemak twee liter water per dag, nu valt 1 glas al zwaar! Terwijl het toch moet. Bah, ik hoop dat dit gauw overgaat :cry: Het lijkt me zo fijn om te kunnen genieten van de zwangerschap.
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik ben 2 dagen ziek geweest dus het had niet veel met de zwangerschar te maken.
    ben pas vandaag weer wat meer mens en ben pas vandaag weer hele dag beneden en lig niet meer op bed,was gewoon ziek.
    er zijn mensen die de hele zwangerschap ziek zijn maar das wel uitzonderlijk hoor.
    lang niet iedereen is ziek tijdens de zwangerschap.
    maak je niet te druk om mijn verhaal.
    ik dacht dat het mede door de zwangerschap kwam amar was gewoon paar daagjes ziek.

    X!!
     
  5. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Toen ik rond de7a8 weken was was ik ook superberoerd alles wat ik had ging er weer uit heeft een dikke week geduurd en daarna werd het minder nu heb ik het met vlagen de enedag ben ik supermisselijk en de andere dag kan ik bergen verzetten en in plaats van water drinken een glas limonade en een droog crackertje helpt bij mij erg goed in ieder geval sterkte .
     

Deel Deze Pagina