Ik koop ook wat ik leuk vind en soms blijkt dat in de mode. Nou prima. Maar ik koop het niet omdat het in de mode is. In bladen die ik lees staat ook vaak mode, vaak vind ik dat onbetaalbaar. Heb er niet op gelet dat geel straks de modekleur is. Zal wel opvallen als ik weer voor nieuwe kleren ga shoppen. Geen idee of het geel gaat worden voor me.
grappig dat geel "in" is heb een geel hemdje met een vestje en een jurkje met oker gele bloemen aan. Maar dat is van de nieuwe collectie dus dan is het logisch. Meestal koop ik wat ik leuk vind. En als het het niet meer in de mode is jammer dan.
hmm, modebewust in de zin van: ja, ik weet wat er in is, maar dat betekend niet dat ik dat per se koop. Ik kijk wat er bij mij staat. Geel kan ik dus wel vergeten, staat mij voor gene meter. Ik shop het meeste bij esprit, weet precies welke maat ik moet hebben. Daar koop ik dus ook wel eens dingen die in zijn, maar ja dat hangt er dan natuurlijk ook.
ik koop wat ik mooi vind en wat lekker zit. als dat toevallig in de mode is, dan is het echt puur toeval. maar ik ben dus wel voor antwoord 1 gegaan. ik let echt niet op of iets mode is of niet.
Ik weet wat in is vooral doordat ik sieraden maak. Ik zoek meestal 1 jaar van te voren op welke kleuren en vormen in zijn. Dit voorjaar en zomer zijn ook de kleuren mintgroen en andere pastels in.
Ik hou niet echt rekening met wat in is. Ik koop wat ik leuk vind en als dat toevallig in is, is dat leuk mee genomen maar kan er ook niet wakker van liggen dat ik niet met de mode mee loop . Moet ook zeggen dat ik me de laatste tijd verbaas over de mode, zie vaak dingen waarvan ik echt denk; hoe kun je dát nou mooi vinden.
Jeetje, het verbaasd me eigenlijk toch wel een beetje. Ik kan echt in bladen kijken en als ik wat leuks zie, dan bewaar ik dat. Ga ik op internet snuffelen waar ik het kan krijgen. Geldt ook een beetje voor de kids. Haha, een beetje een hobby geworden.
Dat doe ik ook. En als ik weet dat ik voor heel veel in 1 keer kan kopen, koop ik speciaal modetijdschriften om inspiratie op te doen (abonnementen al verlopen, en gewone verhaaltjes zo onderhand wel gelezen)..
Jaaaa ik wel!! Ik heb broeken in alle kleuren, stuk of 15 colbertjes. Maar koop wel echt wat ik leuk vind en wat me staat. Zo weet ik dat geel me niet staat, dan draag ik het ook niet, al vind ik het wel leuk.
Ik ben zeker modebewust, maar koop daarvan wel de dingen die ik leuk vind.. soms moet ik net even wat langer wennen (zoals bij de harembroeken).. Ik koop vrijwel al mijn kleding bij open32 of soms bij de sting. Heb nu bijvoorbeeld een felblauwe en rode broek. Verschillende chino's. Fel rode enkellaarsjes. Heb al bij geel staan kijken, maar nog niet echt iets leuks in die kleur gevonden..
Ik vind sommige mode echt heel moeilijk te vertalen (nu weer, rokken en hoge hakken voor mannen; of bijv. colourblocking voor vrouwen), maar als ik het eenmaal in het straatbeeld een beetje heb gezien dan ben al snel weer om (ik heb inmiddels knaloranje/rode pumps, een felgele tas en twee chinobroeken... superleuk). Maar ik geef er wel mijn eigen draai aan. Wat ik wel stikvervelend vind is dat mijn eigen stijl nu ineens "in" is (jaren '50 rokken tot over de knie, kokerrokjes, secretaressetruitjes, pumps, zeg maar "grappig tuttig" a la Audrey Hepburn). Leuk dat modeland het nu met me eens is, maar over een jaar is mijn look ineens ouderwets ipv een eigen stijl. Bah.... moet ik weer wat anders bedenken.
Ik koop vooral wat ik zelf mooi vind en wat bij mijn figuur past. Als dat toevallig hip&happening is, dan is dat mooi meegenomen! Maar ik ga niks aantrekken puur omdat dat nou toevallig 'in' zou zijn.
nee helemaal niet ik koop wat ik leuk vind. en geel?? nee dankje ben ik net een lopend lijk maakt mij zo bleek
I looooove geel!!! Ik ben zelf bruin dus die kleur staat me heel goed heb al een onwijs gaaf geel Tommy Hilfiger shirt gezien wat ik wil hebben. (ben verder niet zo bewust van merken, maar zag dit shirt en móest m gewoon hebben) Ik koop wel alleen dingen die ik mooi vind en niet omdat het 'in' is ofzo. Verder koop ik graag bij The Sting en Lady Sting, America Today zit sinds kort hier in de stad dus daar ga ik ook zeker neuzen. Mijn halve kast bestaat uit kleding van The Sting denk ik
Dames die wel mode bewust zijn waar doen jullie idee op? En welke winkel slagen jullie vaak? Ik heb eindelijk weer een mooi figuur en ben bezig met een nieuwe gaderobe, weet alleen niet zo goed welke winkels ik moet hebben.
Ik vind veel leuk, maar koop echt wat me staat en wat ik durf te dragen.. Vind die chino's geweldig! maar durf het niet.. heb al brede heupen, bang dat dat het erger maakt..