Hoe moe is normaal?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Chocoladekoekje, Dec 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Ik ben nu 28 weken en zó verschrikkelijk moe!
    Ik slaap zo'n 10-12 uur per nacht (meestel van 22-10 uur), maar ben dan rond 13 uur weer zo moe, dat ik eigenlijk wel weer wil gaan slapen. Overdag weinig energie, met kerst hebben we lekker een stuk door het bos gewandeld, waar ik dan wel echt van kan genieten, maar daarna ben ik geen mens meer. Ik moet thuis 3 trappen op (flat) en dat gaat erg langzaam, als ik boven ben, ben ik vaak helemaal buiten adem.

Ik dacht eigenlijk dat dit er gewoon bij hoort, maar nu vind mijn man dat ik morgen langs de huisarts moet om even mijn hb te laten testen. Zelf vond ik dat niet zo nodig, aangezien dat over 2 weken bij de vk gebeurt en ik als de dood ben voor naalden! Maar wat vinden jullie, hoort dit erbij of is het inderdaad nodig om er even naar te laten kijken?

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik zou even naar de HA gaan en je Hb laten controleren. Misschien is dat wat aan de lage kant waardoor je een stuk sneller vermoeid raakt.

Sterkte!

3. chupa

chupa Bekend lid

Jan 17, 2010
    504
    13
    18
    Female
    Groningen
    Ik herken het...de ongelovelijke vermoeidheid:) heel erg vervelend...als ik jouw was zou ik toch even de test nemen, je weet het nooit!

Bij mij was het gewoon 'de vermoeidheid'! Heb toen ook een bloedonderzoek gehad voor de zekerheid!

4. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wel even laten testen maar sind sik zwanger ben weet ik pas hoe moe een mens kan zijn. Zeker in mijn vorige zwangerschap haalde ik soms maar 8 uur wakker zijn op een dag. Voetje voor voetje de trap op en soms ineens zo moe dat ik bijna mijn bed niet meer haalde. Gelukkig komt het met vlagen en heb ik ook periodes dat het beter gaat.
    Succes ermee meid!

5. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    ik zou ook even een test doen...ik ben ook heeeeel erg moe maar ik slaap heel slecht snachts maar 4 uurtjes...dus das nog te verklaren waarom ik overdag moe ben..maar jij slaapt s nachts veel en goed zo te zien dus zou toch voor de zekerheid een testje doen...en misschien hoort het er gewoon bij hoor..schijnt dat je na de 27 weken weer moeier wordt..wat ik heb gelezen op internet dan..

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Dank jullie wel! Dan ga ik vandaag toch maar even langs de huisarts, helaas...

Share This Page