Voor welk eten moet je nu eigenlijk oppassen als je BV geeft. Ik weet: - uien - bruine bonen - knoflook - pittige kruiden - kool soorten - zuivel maar ook bijv. alle bonen: witte bonen, kapucijnen, veldertjes? Wie heeft er een lijst? Niet dat ik dat allemaal laat staan, maar dat ik niet in 1 week allemaal dingen eet waar Aiden krampjes van kan krijgen!
Ik eet alles hoor... mn dochter reageerde de eerste week nogal heftig op verse jus maar wat later opnieuw geprobeerd en toen ging het goed... Ik eet gewoon alles en merk ik iets dan ga ik uitvogelen wat... maar dat is nooit nodig geweest. Vorige week nog chilli con carne gegeten
Ik eet ook gewoon alles hoor. Merk niets van knoflook, ui,prei of wat dan ook.. Dus geniet van je eten
ik eet ook alles hoor kan niet zeggen dat ik ooi gemerkt heb dat ze op een bepaald product heel heftig reageert
dan kom ik met minder saai antwoord +' ik merkte dat Dano ontzettende krampjes kreeg van knoflook en uien. dat heb ik voorlopig laten staan. na 3 maanden langzaam geintroduceerd en nu eet en drink ik echt alles. je moet gewoon testen en dan merk je het vanzelf. ja het is wel zielig hoor voor je kindje maar dat is wel de enige manier om erachter te komen.