Hoe moeilijk is het om een bestelling te leveren PostNL.

Discussie in 'De lounge' gestart door kirst78, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Het tijdstip van bezorging hadden ze doorgemaild, tussen 14 en 16 uur. Helaas kreeg ik om 13.45 uur al een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik vreet mijn schoen op bij deze.... Ik was gewoon thuis ;) en ja de bel deed het ook gewoon, heb ik 2 kinderen die er als de kippen bij zijn als de bel gaat en heb ik nu ook een hond die erg nieuwsgierig is:p

En idd, hoe moeilijk is het om ff aan te bellen bij de buren, van de ene weet ik zeker dat hij thuis is.

2. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Zo iets had ik mee gemaakt met kiabi. Voor €150 aan kleding bestelt, wat nooit geleverd is door selektvracht. En in de track en tracé code stond dat het geleverd was. Erg vreemd. Uiteindelijk heeft kiabi het geld terug gestort en kregen we 10% korting op totaal bedrag van de volgende bestelling. Handtekening was niet die van ons (hoe ze dat gecontroleerd hebben weet ik niet)

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou idd!

Trouwens nu ik jouw verhaal lees herinner ik me ineens weer dat wij vorig jaar een tafel hadden besteld bij de Wehkamp. Zou ook tussen 14 en 16 bezorgd worden. Niemand gezien. Ik bellen, ja de bezorger zou iets later komen maar was onderweg hoor! Drie telefoontjes later werd de tafel om 19.30!! pas bezorgd. Ok blij dat hij gekomen was maar echt dramatische communicatie. Ik heb daarover wel een klacht ingediend bij Wehkamp (verzender dus verantwoordelijk voor verzending) en ik kreeg toen de verzendkosten (30 euro) terug, of ja, als waardebon terug in ieder geval.

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Post.nl zuigt zo hard. Echt ik kan er niet over uit hoe erg. De zuigkracht is ongeveer uit de 5e categorie.

5. Luja

Luja Niet meer actief

Hou op over extra @ home.

Ik had een vaatwasser besteld incl installatie (15 euro extra)
    Voor 23:00 besteld is morgen in huis.

De 10e besteld.
    11e niks,
    12e niks,
    13 een mail dat ze 15 zouden komen tussen 11:00 en 14:00.
    13 stap ik om 08:45 weer de deur in na het naar school brengen van mijn dochters, "u was niet thuis we komen morgen terug tussen 14:00-17:00"
    Wachten wachten wachten. Ik bel na 17:00, ja ze zijn onderweg voor 18:00 zijn ze er. Ik bel 18:05 terug, bedrijf niet meer bereikbaar.
    Die trucjes heb ik 4 keer gehad, toen woedend opgebeld en ja, volgende dag kwam hij op de afgesproken tijd.
    De bezorgers wilden hem alleen niet in mijn keuken neerzetten.
    Bestelling laten zien incl betaalde extra service (zijnde plaatsing in juiste ruimte en aansluiting) ze spraken ook nog eens amper nederlands dat niet verder kwam als 'kan wij niet'.
    Met hen erbij weer opgebeld, och ja vinkje vergeten te zetten, de eerste dag stond die er wel maar deze bezorgers konden niet installeren dus ik kreeg wel 7,50 terug aangezien ze hem toch in mijn keuken hadden gezet...

Nou toen ben ik ook zo niet normaal boos geworden..... Dikke klacht ingediend en nooit wat van gehoord. Wat een *** bedrijf. Volgende keer weer via de oude vertrouwde scheer en foppen hier verderop, dan maar 20 euries meer.

6. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    O jee... wat is dat extra @ home dan?! Is dat bij bepaalde artikelen?

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier ook eens een keer met extra @home gehad. Kwamen tuinset leveren. Ging ook niet in keer goed, kreeg het in 2 delen op andere tijden als afgesproken. Wat op de bon stond klopte niet met wat hij bij zich had.

8. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Ik zie het al... nog erger dan postnl pakket service wat ik her en der lees...

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Extra @ home is een ramp!!! Als je het kunt vermijden; zeker doen!

Ik heb eens een nieuwe wasmachine laten bezorgen en de jongens die hem zouden aansluiten hebben mij zo schofterig behandeld dat ik ze mijn huis uit gegooid heb. Ik was zo witheet geworden - terwijl ik voor mijn gevoel altijd wel coulant ben (en vooral wanneer het dienstverlening betreft; because i know that that sucks). Maar ze hebben letterlijk gezegd: kom, laten we dat t*ringding daar gewoon neer tyfen en dan kan dat wijf het verder bekijken. Natuurlijk hebben we een klacht ingediend (3x zelfs), niet zo zeer vanwege het taalgebruik alsmede de slechte service van het niet aansluiten, maar nooit meer wat van/over gehoord. En natuurlijk wel de aansluitkosten betaald ;)

Ze bleven even doorgaan met het taalgebruik en de nieuwe wasmachine & mijn badkamer te beschadigen, weigerden het aan te sluiten, weigerde de oude wasmachine mee te nemen, weigerde om sowieso in gesprek te gaan of aan te geven waar het hem nou in zat, waarop ik ze de deur heb gewezen. Ik zal er nooit meer gebruik van maken; ik betaal liever extra voor daadwerkelijke professionals dan voor dit zooitje delinquenten. En ik heb spijt met iedereen die daar werkt en mee geassocieerd wordt. Extra@home zijn gewoon eersteklas oplichters.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ff een update: gisteren een mailtje gehad van extra@home dat vandaag het kussen dan eindelijk geleverd gaat worden. Netjes vandaag een mailtje én een sms dat ze tussen 10 en 12 langs komen. Zou het nu dan goed komen??

NEEEEEEE NATUURLIJK NIET :x.

Om half 12 krijg ik een telefoontje dat ze het kussen niet kunnen leveren, er is een andere leverancier en het kussen ligt in Amersfoort ;). Er wordt spoed achter gezet en ik word zo snel mogelijk gebeld voor een nieuwe afspraak zodat het geleverd gaat worden (jaja....). Kan natuurlijk weer boos worden, maar dat levert niks op. Wel mijn ongenoegen maar weer eens geuit.

Dus nu weer in de wacht bij de Wehkamp.... Kijken of zij nog verder iets voor me kunnen doen.

Maarrrrr ik geef niet op, ik wil dat kussen hoe dan ook hebben, heb nu al te veel energie erin zitten om het op te geven ;)

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier ook problemen gehad met onze wasmachine... eerst werd het uitgesteld... nouja ok, balen maar het was niet anders. zouden ze tussen een bepaalde tijd komen hebben ze maar 1! bezorger ingepland... zie hem al in zijn eentje de wasmachine naar beneden en de nieuwe naar boven sjouwen.... oelewappers daar op de planning.... nee geen goede ervaring hier. uiteindelijk wel alles goed gekomen. bezorgers kunnen er weinig aan doen, maar de planning brrr....

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou wehkamp aan de lijn gehad. 1000x excuses en dat mijn bestelling naar een andere afdeling gaat, zodat ik het kussen toch nog in 2016 ergens mag gaan ontvangen..... Ik wacht vol spanning af!

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    2016?

Moet dan wel een heel speciaal kussen zijn ;)

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha.... Pfff heb eigenlijk de hoop al opgegeven ;). Maar ga stug door! Wie weet krijg ik het tegen de tijd dat het aankomt wel gratis :p

15. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.577
    113
    Haha, ik heb ook een goeie.
    Nieuwe laptop gekocht bij BCC online op zondag.
    Werd gisteren al bezorgd maar ik was net even met de oudste naar de dokter
    Je kan online aangeven dat je het wel op een ophaalpunt wilt ophalen
    Dat gedaan want straks loop ik onze pakjesmeneer weer mis en er moet voor getekend worden.
    Kon het pakje na vieren bij afhaalpunt ophalen. Was niet afgeleverd.
    Rijdt de pakjesmeneer onze straat binnen, kontakt met het pakje naar me toe, scant het meteen want hij kent me al goed en ziet dan dat hij het bij het afhaalpunt moet brengen. Mocht m nu niet aan me geven, sorteer centrum was vergeten sticker te plakken.

Kan onze pakjesmeneer niets aan doen maar is wel maf.

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Da's ook fijn.... Nou je weet in ieder geval wel dat het pakje er ook echt is... Ik moet helaas nog afwachten.

17. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat zou wel lekker zijn.

Komen ze je trouwens helemaal niet tegemoet? Vind wel dat ze dat moeten doen, anders raken ze op deze manier echt klanten kwijt.

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Tja heb nu 5 euro telefoonkosten teruggekregen, maar ga proberen wel nog iets meer terug te krijgen ter compensatie. Dit is natuurlijk niet goed voor de zaken....ben nu al bijna 3 weken verder ;). Als ik vrijdag nog niks heb gehoord, hang ik weer in de telefoon en dan moeten ze echt me echt tegemoet komen vind ik. Maar goed ik hoop maar dat ik snel dat kussen heb. *zucht*

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Als ik hem vrijdag niet zou hebben dan zouden ze dat kussen ergens kunnen steken waar het daglicht niet schijnt.

Zijn er geen andere bedrijven die die kussens aanbieden?

20. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Pffft ... Wat een idioten!

Ik zou in de volgende telefoon vrijdag melden dat je een schadevergoeding wil of dat je anders met dit gevalletje "idioot" de pers opzoekt.
    Staat niet echt goed om hun bedrijf zo negatief in de pers te zien.

Deel Deze Pagina