Ja, dat zou ik allang gedaan hebben, maar ik heb gedeeltelijk betaald met cadeaubonnen en ben bang dat ik daar weer achteraan moet en dat ik die dan weer kwijt ben... Ben zo bang dat dat dan weer niet goed gaat. Pfff anders had ik allang gezegd idd steek hem daarin 😂😂. Maargoed, onze hond komt niks te kort en slaapt op een heerlijk dekentje. Zul je zien dat ze straks niet eens omkijkt naar het kussen 😩
Nou vandaag wéér een telefoontje van extra@home.... Het kussen was retour naar wehkamp... Ja hoor tuurlijk.... Ik weer bellen met wehkamp.. Kleur was wel weer bestelbaar, dus mevrouw heeft een nieuwe bestelling geplaatst. Krijg nog een keer 10euro korting en morgen wordt ie echt geleverd. Het zal mij benieuwen . Mocht ie binnenkomen, dan zal ik hier een foto plaatsen . Ik hou mijn hart vast. Heb net weer een sms gekregen van extra@home dat ie morgen geleverd gaat worden. Eerst zien dan geloven...
Moeilijk kennelijk bij post.nl .... Ik baal er nog steeds van dat een grote canvas met een prachtige foto van onze kinderen is kwijtgeraakt en nog steeds is... (enorm groot, hoe kan het, moet toch ergens zijn??). Het was daardaar te laat (de nieuwe) voor sinterklaas En de originele is er nog steeds niet. Ik snap het niet. Balen dit soort dingen
Oow da's nog veel erger dan mijn kussen . Daar zit ook nog emotie bij. Hopelijk dat ie alsnog terecht komt, maar ik zou hier echt mijn tanden in bijten om te achterhalen wat ermee gebeurd is! Misschiet een tweetje eruit gooien! Reageren ze snel op! Succes ermee!
Ik heb net inderdaad ook iets gedeeld van een canvas die verkeerd bezorgd was (en maar vernietigd moest worden door de ontvangers). Staan er op jouw canvas volwassenen? Over extra@home: in december een vaatwasser besteld. Kwam dus 9 dagen te laat. Heerlijk op tijd! Gelukkig was ons nieuwe bed deze week wel op tijd, anders hadden we erg oncomfortabel geslapen
Ooh dat zou vervelend zijn toeteke, als het bed later bezorgd zou worden.... En ik snap niet dat het zo vaak fout kan gaan met die fotodoeken. Echt is nog zoveel erger dan zo'n kussen. Zou daar heel verdrietig van worden. Hoop echt voor Giebel dat ie alsnog aankomt. Hier net een sms gekregen dat ze tussen 15.23 en 16.23uur komen bezorgen. Had ff nageteld en heb ondertussen 9 sms'jes ontvangen in de afgelopen 3 weken dat ze komen bezorgen, dus je snapt dat ik het niet heel erg geloof... Maar nieuwe bestelling dus wie weet!
Nee mijn dochter van 2,5 met een roze shirt, en zoontje van 3 maanden met blauwe shirt, samen op de bank. Naar idee dat een foto van je kinderen ergens rondzweeft vind ik... En AH (daar besteld) heeft een nieuwe laten afdrukken en het adres en alles klopte gewoon, dus ook al wordt het verkeerd bezorgd... dan zou je het toch met vertraging, alsnog moeten krijgen... Maar dit verhaal met het kussen is ook waardeloos hoor, hoe moeiljk kan het zijn inderdaad. Hoe frustrerend....