Hallo meiden Ik ben nu 5 dagen overtijd en voel de raarste dingen zoals: -beetje moe (niet zo erg) -bobbeltjes op me tepels en rondom me tepels (van die witte puntjes) -witte afscheiding (zo nu en dan) -gespannen onderbuik -trekkingen in me rug (zo nu en dan) - veel honger -steken in me lies -rommelende darmen (soort plopjes gevoel) -branderige tepels/borsten -menstruatie gevoel Nu heb ik gisteren 2 testen gedaan 1 van kruidvat 2 voor 5 euro 1 van clearbleu met de plus teken Op beide zie ik een heeel licht streepje (clearbleu beter te zien) Vanmorgen met ochtend urine weer een clearbleu gedaan en weer het zelfde resultaat een heeeel licht streepje Zo heb ik de week hiervoor woensdag op donderdag ook s'morgens gestest met clearbleu en toen ook een lichte streep (nu moet ik zeggen dat die testen die ik gister en vanmorgen heb gedaan toch iets duidelijker zijn De streep is ook niet heel dik maar wel te zien (meer als je het in het licht houdt) maar ook als ik um voor me neus leg Ik kan niet meer tegen die onzekerheid en ook kan je mij niet vertellen dat elke test die ik tot nu toe heb gedaan dat die een pennestreepe heeft of dat het ingedroogde lijntjes zijn Gelukkig mag ik om half 1 naar de huisarts voor verdere onderzoek! Ik ben zo benieuwd Ook wordt ik gek van de pijn van me tepels het branderige gevoel heb het nooit eerder gevoelt Ik heb al een prachtige dochter van 4jaar en met haar teste ik meteen positief maar toen was ik al bijna 5 weken zwanger Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes
ik heb ze gisteren geplaats bij het andere topic maar daar konde de meiden niks zien Ik vindt hem namelijk ook te licht als ik um op foto wil Maar als ik dan gewoon zo thuis kijk zie ik um zo zitten de streep
Lastig zeg die onzekerheid, misschien eens een test van een ander merk proberen? Hopelijk doet de huisarts meteen een test dan heb je zekerheid.
heel veel succes bij de huisarts !!! En als je een digitale zwangerschapstest doet, wat komt er dan op te staan? ik hoop voor je dat je hartstikke zwang bent!! Kuss
En???? Ik ben vandaag 2 weken overtijd en nog steeds niks. Test ook weer niks dus vandaag even naar de huisarts gebeld. Daar zei ze aangezien ik precies weet wanneer mijn ei was dat ik nu dan toch wel positief zou moeten testen. Pff snap er niks meer van en voel me er best rot onder
Hallo meiden Ik ben vanmiddag geweest heb ook me testjes mee genomen en ook de huisarts zag er iets op maar heel vaag Ik moet nu bloedprikken dat wilde ik meteen doen maar was maar tot 12uur Dus morgenochtend snel bloedprikken en dan heb ik de uitslag over een paar dagen minimaal een week @chanelle noah : paar dagen terug heb ik met de digitale zwangerschaptest getest en die gaf aan niet zwanger! Nu hoorde ik dat je daar veel meer zwangerschapshormonen voor nodig heb @Roos23 Ik ken het ik ben al een paar dagen aan het testen ze worden nog rijk van me hoeveel testen ik haal hahaha Het is misschien toch het beste dat je even langs je huisarts gaat misschien kennen ze met een bloedtest er meer uit halen Ben je misschien ook pas gestopt met de pil of iets anders?