word helemaal zenuwachtig vriend is vrachtwagenchauffeur maar kan hem niet bereiken heeft 2 telefoons bij zich beidde staan uit dit heeft hij nooit hij zou me nog bellen maar hoor maar niets word gek straks is er iets gebeurd als het goed is zit hij in frankrijk
He wat naar ! Ik weet precies wat je bedoeld hoor. Mijn man was laatst naar Amerika en hij zou bellen bij aankomst. Nou helemaal niets he...bleek zijn telefoon het daar niet te doen. De dag erna had een collega iets met zijn telefoon gedaan en werkte hij gelukkig weer. Hoelang zou je man weg zijn? Weet je waar hij zou overnachten of slaapt hij in de vrachtwagen?
hij is zondag al vertrokken had hem vanmiddag nog aan de lijn hij zou me vanavond bellen maar steeds niets gehoord dus probeer ik al de hele tijd hem te bellen maar de telefoons staan uit en hij heeft er 2 dit doet hij nooit maak me gewoon erg bang
dat is inderdaad geen fijn idee hoop dat alles goed is en dat ie mischien gewoon even geen goed bereik heeft waar die rijd op dit moment. Veel sterkte ik weet hoe zenuwslopend het is had het laatst ook kon hem niet bereiken ik zijn moeder gebelt die zei dat hij al lang weg was zij dus ook in de stress zat ie bij ze neefies op de zaak ff een bakkie koffie en de tekening van z'n nieuwe tatoo te showen en z'n batterij was leeggegaan pffff, ik dacht al gelijk het ergste van een ongeluk door al dat mooie pingen en whats app tegenwoordig in die auto's. Maar gelukkig dus niks aan de hand
Poeh... Ja wat kun je nog doen...ik weet het niet. Veel vrachtwagens hebben toch ook zo'n radiocontactding...portofoon of iets dergelijks? Is hij wel zo dat als zijn telefoons het niet zouden doen dat hij ergens naartoe gaat waar hij wel kan bellen? Weet je waar hij zou moeten zijn in frankrijk?
nee zon portofoon heeft hij niet en als de telefoons het niet doen zoekt hij waar hij wel kan bellen zelfs heeft hij zijn laptop bij zich maar niks
pff...net met mijn man overlegd...die weet het ook niet... Ik vrees dat je alleen kan afwacchten. Volgens mij kun je pas na 24 uur op enige actie van de politie rekenen? Laatst was er ook een topic van een vrouw die haar man even kwijt was (die was met het vliegtuig)...dat is gelukkig ook allemaal goed gekomen. Ik hoop dat hij snel wat van zich laat horen !
na 24 uur pas hij heeft wel pasjes bij zich waar zijn naam en adres opstaan dus als er iets is gebeurt dan nemen ze wel eerder contact op met de politie hier toch hoop ik
Denk dat als er iets gebeurd zou zijn dat je inderdaad wel een telefoontje had gekregen. Ik zou in jou situatie ook helemaal gek worden hoor.
Ik hoop dat hij snel snel belt! Herken het uit de tijd dat mijn vader internationaal reed. Toen waren er nog net geen mobieltjes.. Toen was er ook wel eens stress van waar is ie nou?