Knuffel voor jou meid!! Het is een heftig besluit wat je genomen hebt.. Ik hoop dat je voor jou wat rust met zich mee kan brengen en dat je samen met je kleine mannetje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig mag worden.... *DIKKE KNUFFEL*
Het is inderdaad een heel moedig besluit van je. Maar wel een besluit waar je naar mijn idee voor 100 % achter staat en dat is het belangrijkste. Veel succes met al het geregel. Dikke knuffel
Meid een heel zwaar maar moedig besluit heb je genomen. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Je gaat het wel redden.
LIeve Lynette, Meid toch.. ik heb het gemist ivm mijn vakantie maar wat ongelooflijk klote hoe dit nu loopt. Heel erg veel sterkte met je hier door heen slaan. Wij zijn er allemaal áltijd voor jou. Dikke knuffel
Wat dapper en moedig dat je dit moeilijke besluit hebt genomen. Niets gaat boven jouw geluk en dat van je kleine mannetje. Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk gaat ook voor jou de zon snel weer schijnen. Knuffel
Lynette, ik vind het heel moedig en verstandig dat je dit besluit genomen hebt en niet eerst de beslissing uitstelt met een time-out. Als je eigenlijk het antwoord al weet, is dit het beste. Maar dat maakt het er natuurlijk niet gemakkelijker op! Heel veel sterkte!
Ik sluit me helemaal aan bij de rest. Wat een vreselijke moeilijke maar moedig besluit!! Veel sterkte, en ik hoop dat dit een stuk rust gaat geven, zodat je aan je eigen herstel kan werken.
Meis, wat een moeilijk besluit! Ik heb er volle vertrouwen in dat je dit echt gaat redden samen met je zoontje! Heel veel succes en sterkte. En hopelijk krijgen je alles zonder problemen geregeld. wel fijn dat je gewoon in het huis kan blijven, had hij dit zelf voorgesteld? Dikke knuffel voor jou!
Hey lieverds, Ik zit hier met tranen in me ogen van alle lieve steun van jullie. @over het huis Nou ik blijf hoe dan ook in het huis. Ik ben economisch gebonden aan arkel, en als moeder heb je ook meer recht op het huis. En ik kan gewoon niet terug bij me moeder. Die heeft net mijn broertje weer terug, dus alle kamers zijn bezet. En hij heeft niks met arkel. En lijkt me ook meest logies dat hij terug gaat naar gorinchem. Ik hou jullie op de hoogte
Lieverd, Ik ben echt super trots, dat je dit pas kiest voor jou en Roan. Het zal totaal niet makkelijk zijn nu en voorlopig ook niet. Maar ik hoop dat je hier uiteindelijk heel gelukkig van zal worden en daarbij Roan natuurlijk ook!!! Als ik ooit iets voor je kan doen, woon tenslotte niet zo heel ver weg, dan hoor ik het graag! Knuffel voor jou Lynette!!! Liefs, Marye
Woww meis!! Wat ongelofelijk dapper!! Je hebt gewoon NU de knoop doorgehakt!! DAT bewijst des te meer hoe sterk je bent!! Je houd jezelf nu ook niet voor de gek!! Daar is echt moed en lef voor nodig!! Ik vind het net als iedereen hier ook een ontzettend wijs besluit meid! Hoe heftig en moeilijk dit ook is, je doet het juiste voor jou en je zoon!! Natuurlijk zul je af en toe even "terugvallen" en denken; heb ik hier goed aan gedaan.. Maar lees dan vooral hier even terug!! Aan wat je ons vertelde, hoe HIJ met jullie omging!! En dan weet je weer waar je het voor doet!! Jij komt er wel!! Heel veel succes en sterkte de komende tijd, met al dat vervelende geregel!! Hou je taai, en je weet, wij zijn er hier allemaal voor je, dus blijf je hart luchten!! Want ik denk dat dat heeel belangrijk voor je is!! Knuffel!! Kussiexx
Dankjewel dames, Pfff wat een beroerde nacht. De kroeg in met me moeder heeft een uitwerking dat heet KATER Was wel heerlijk zeg even niet aan de zorgen denken. En weer ffde tijd is zoals die vroeger was. Dit heeft me supergoed gedaan.... Maar die kater en het niet geslapen hebben vanacht is pittig... Vandaag een bericht gehad van mamavaneenmeisje zei heeft een topic waarin zei advies wilde geven indien je dit nodig had via pb. Nou ik heb net het mailtje zitten lezen en moet zeggen dat ik zo al een heel stuk duidelijkheid heb cua wat ik moet regelen. Dus bij deze nogmaals Bedankt mamavaneenmeisje
Meid ik vind je zo dapper en sterk! jij komt er idd wel. Vind het echt supergoed dat je hebt gekozen voor jezelf en je kindje! echt een supermeid ben je. Ik zie dat je al veel advies hebt gekregen van iedereen. Als je vragen hebt over belastingzaken e.d. dan kan je bij mij terecht, ik werk er en kan je hopelijk met alles helpen. Sterkte meid! Nu is het even moeilijk, maar over een jaar ofzo kijk je achterom en dan heb je het achter de rug en kan je vooruit gaan kijken. Uiteindelijk kom je echt supersterk uit deze strijdt!
He meid, Heb alles vluchtig even gelezen maar wat super knap van je dat je voor Rowan kiest. Hoop dat jullie alles goed kunnen regelen ook mbt Rowan. Ook een heel verhaal van je broertje zeg. Jullie waren toch gelijk zwanger of is dat een ander broertje. Heel veel sterkte meid en zie je snel dan kunnen we in real life bijkletsen. Dikke knuffel ook van Mylan voor Rowan
Lieve Lynette, Dikke knuffel voor jou meid, je hebt voor jezelf en Rowan gekozen en dat gaat zeker rust geven! Een relatie die iedere dag op de klippen lijkt te lopen is zo stressvol en geeft de kleine ook onbewust stress mee. Nu kan je rust nemen en aan de toekomst gaan denken met zijn tweeen. Gelukkig is je ex wel lief toch voor Rowan en zal hij ook goed zorgen voor hem toch? Liefs
Een hele dikke knuffel, je doet wat goed voelt, vanuit je hart en voor jou en je kleine. Sterkte, meis!!