o het is zo herkenbaar...je handen vol hebben die eerste weken en nergens anders meer tijd voor hebben. wat misschien helpt voor je andere kindje; leg het hem uit, vertel hoe de situatie is en dat het nu eenmaal niet anders is. Dat ze moet drinken, dat baby's alleen maar kunnen huilen en nog niet praten en dat ze slapen moeten leren....leg het hem uit, je zal zien dat hij het snapt en zo ben jij ook wat relaxter. hier waren de eerste weken ook niet echt een roze wolk...en nog steeds als ze niet wil slapen wordt ik een beetje onrustig. Een draagdoek doet dan voor een half uurtje even wonderen; ik heb mijn handen vrij om mijn andere kids even wat fruit of limonade te geven of een boterham of om ze aan te kleden...daarna is dochterlief het zat in de draagdoek maar dan heb ik iig iets kunnen doen... maar ik heb ook geleerd; geef je er aan over, dit hoort erbij. zo rond een maand of 3 gaat het vanzelf beter... goed dat je naar de HA bent gegaan,want naast het wennen aan de nieuwe gezinssituatie kan je kindje natuurlijk ook ergens last van hebben. hoe gaat het nu?