hoe moet ik dat zien, donkere tepels? en afscheiding.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by ilonaa, Jul 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hoi

Ik had een vraagje over tepels.
    Ik hoor iedere keer dat je tepels donkerder worden als je zwanger zou zijn. Meer bultjes e.d

Mijn tepels zelf zijn aan de zijkanten iets donkerder en op de top(zeg maar) gewoon van kleur.
    De enige vergelijking die ik kan benoemen is....rosbief :)

Moet ik het zo zien?

En dan een vraag over afscheiding...
    Ik heb vandaag mijn nod, maar tot nu toe heb ik nog steeds dikke witte afscheiding(geen nare luchtjes)
    Is dit ook een mogelijk teken?

liefs ilona

2. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik zou het niet weten, het enige wat duidelijkheid geeft is een test doen. Het kan vandaag, dus waar wacht je op! Succes!

3. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi,

ik heb gisteren een test van cb(digitaal) gedaan en die geeft niet zwanger aan.
    Waarschijnlijk heb ik nu niet veel meer hcg in mijn urine als gisteren.

ik voel van alles behalve een aankomende ongestelheid.
    Kan je symptomen hebben,maar nog niet genoeg hcg?

liefs

4. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ja kan wel, ik had bij de echo vorige maand al een vruchtzakje maar een negatieve test in het ziekenhuis. Pas na 3 dagen had ik een positieve test. Dus het kan wel. Maar ik wil je niet te veel hoop geven. Het kan nog alle kanten opgaan.

5. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    ik heb net toch weer getest, en negatief.
    ik ben misschien te goed gelovig in wat ik voel. Waarschijnlijk krijg ik snel mijn menstruatie.
    Maar ik vind 42 dagen wel erg lang en dat mij onzeker.
    Ik zou zo graag een kortere cyclus willen hebben.

Heb de hele tijd in mijn achterhoofd dat er iets niet in de haak is.
    Maar dat zal wel onzekerheid en hoop zijn.
    Ik mag eigenlijk ook niet klagen als ik andere verhalen lees/hoor.

liefs ilona

6. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Zoals je ziet is mijn cyclus ook vrij lang. Daarom ging ik ook naar het ziekenhuis. En de gyn doet daar nu nog niets aan. Het hoort wrs gewoon bij mij. Ik weet niet of je lang aan de pil bent geweest, maar daar kan het ook aan liggen ook je klachten. Ontpillen doet rare dingen met je hoor.

7. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    tja,die onzekerheid....we zien het wel of ik de :evil: tegenkom.

Ik zal eens gaan kijken/rekenen wanneer ik dan mijn eitje krijg, maakt het misschien ook iets makkelijk. Heb ik trouwens nog bewust naar gekeken.
    Is het bij een lange cyclus ook tussen de 11 en 16 dagen voor je menstruatie?

Wat balen dat het vorige maand niet goed is gegaan!
    Ik hoop voor je dat het deze maand wel raak is.

groetjes

8. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

May 19, 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Heey heey Ilonaa,
    Hier bij mij hetzelfde 'het heeft bij mij nog nooit zo lang geduurd voordat ik mijn menstruatie zou krijgen.
    ook ik heb gisteravond een test gedaan van cb,en geen +,heb pijnlijke borsten en ben ook best moe,maar ben er ondertussen ook wel achter gekomen dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden!
    We lopen nu sinds kort bij het ziekenhuis,en moet dus als ik mijn menstruatie krijg bellen voor een afspraak,voor een uitgangsecho,maar de duivels willen maar niet komen.
    En aangezien mijn test toch negatief aangeeft dan denk ik van nou kom maar!
    Maar ik ben benieuwd hoe het bij jou afloopt,hou je ons op de hoogte?

9. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hoi,

Bizar is dat he?
    Ik hoop dat je of snel de duivels krijgt of dat je alsnog een bom met hcg loslaat, ;)

Ik laat de gedachte maar even varen dat ik een positieve test zou krijgen deze ronde.
    Nu zit ik te wachten op mijn menstruatie en het ziet er naar uit dat morgen 1dag overtijd ben.
    Ik snap alleen niets van mijn witte goedje, Die is in grote mate aanwezig en kloterig en ik zag een doorzichtig "draadje"erin.
    Dit heb ik op deze manier nooit ervaren,alleen in deze ronde.

Maar ik hou je op de hoogte,
    vertel jij het ook als er wat nieuws is?

liefs

10. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik zou als tip mee willen geven toch echt 's morgens te testen. Vooral als het Hcg nog niet heel erg aanwezig is, tref je dat alleen 's morgens in je urine. (zegt de arts)

Ook bij een lange cyclus is de tijd tussen je eisprong en een menstruatie net zo veel als een korte cyclus. Je cyclus hangt dus af van je eisprong.

Groetjes Melisa

11. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi melisa

Bedankt voor je reactie.
    Ik had vandaag met mijn ochtend urine getest en het was helaas negatief.
    Ik heb de huisarts gebeld en raadde mij aan om 2 weken te wachten met een nieuwe test of op eventuele menstruatie.
    Ik las op internet bij kinderwens dat als je zwanger bent je baarmoedermond eventueel dikke cervixslijm kan aanmaken i.v.m infecties e.d.
    Oke, ik zoek natuurlijk naar een bevestiging op mijn hoop, maar doen wel meer meiden denk ik.
    tot nu toe voel ik nog helemaal niks van een menstruatie opkomen, dus ik ga rustig afwachten op wat komen gaat.

liefs

12. Lieke001

Lieke001 Actief lid

Jul 12, 2008
    273
    0
    0
    Hallo Ilonaa,

Je verhaal is herkenbaar.
    Ik ben voor de 1ste ronden aan het proberen, ben vorige maand met de nuvaring gestopt.(is binnen 2 dagen uit je lichaam)
    Ben al een beetje misselijk gewees, laatste 2 dagen moet ik echt heel veel plassen en een ongesteldheid zit er niet aan tekomen (denk ik) ik ben al drie dagen overtijd.
    Maar je dokter zei 2 weken wachten? dat lijkt me wel heel lang... er moet toch wel eerder hcg in je lichaam zitten?

Ik hoop voor je dat je snel een positive test in handen hebt.

groetjes Lieke

13. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi lieke,

Jeetje, ook voor jou spannend!
    Heb je al getest?

Ik vind het ook wel lang wachten, maar waarschijnlijk is dat een soort procedure.
    Ik maak me nu een beetje zorgen, nou ja zorgen?
    Sinds een klein uurtje voel ik me niet helemaal tof.
    Ik zit hier met trillende handen te tikken en voel me licht in mijn hoofd. Alsof ik zo omval. Ken je dat gevoel als je heel erg geschokken ben?
    Ook heb ik steken van mijn navel tot mijn schaambeen. Ik ga denk ik toch nog maar een test halen straks, ookal zou ik dat eigenlijk niet doen.
    Ik had het idee van zwanger zijn van me afgeschoven en zat te wachten op een menstruatie, maar dat gevoel heb ik totaal niet.

Dus mocht ik straks een test hebben gedaan dan laat ik weer even wat weten.

groetjes

14. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik ben benieuwd!

15. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi allemaal,

ik heb wat afgejankt vandaag, waarschijnlijk door de onzekerheid.
    En door de negatieve test(etos)
    Ik vind het een beetje eng omdat ik nu op dag 45 zit van de 42 van de vorige cyclus. En dus totaal geen (aankomende) menstruatie klachten heb.
    Voel me al de hele dag naar(draaierig in mijn hoofd e.d) Steken in mijn buik.

Ook het verhaal van mijn moeder stelt me niet op mijn gemak.
    Zij heeft dus heel veel moeite gehad met zwanger worden. Ze had een halve baarmoeder en haar eierstokken waren vergroeid.
    Maar zo zie je maar weer dat zwanger zijn dus echt een wonder is, want ze heeft toch geheel op eigen kracht 2 kinderen op de wereld gezet.

Maar ondanks dat het bij haar goed is gekomen, maak ik me toch een beetje zorgen over het wegblijven van mijn menstruatie en negatieve testen.
    Hopelijk maak ik me helemaal voor niets zorgen en komt mijn menstruatie snel.

Share This Page