5 weken zwanger! Wel giga ongikrampen... Hoort dat?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by bonny, Jul 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bonny

bonny Lid

Nov 20, 2007
    35
    0
    0
    Heb sinds vandaag giga steken in onderbuik, lijkt wel ongikramp... zijn er meer meiden die dat hebben? Waar komt dat door? Normaal?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

meid ik heb dat nu nog met 11weken dus hoort er denk ik bij

3. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    blusvrouw al 11weken? jij gaat me hard zeg! :) bijna door de "gevaren zone" heen! :D !

hier nog in afwachting van ongi/niks/zwanger...

(wel fijn om te weten dat je dit dus best lang kan houden, dat ongigevoel dan heh)

4. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Heel, heel herkenbaar! Gelukkig dat je het hier meldt...ik had gisteren ook krampen, best wel akelig om te voelen. Ik weet verstandelijk dat het er bij kan horen maar gevoelsmatig vind ik het helemaal niks!
    Oja, men zegt dat de krampen komen door het oprekken van je baarmoeder.

Gelukkig heb ik er vandaag geen last van. Mijn borsten zijn wisselend wel-niet pijnlijk of gevoelig. Ze zijn trouwens wel gegroeid, jeetje nog even en ik ben Mega Mindy :D Maar wel een blij Mega Mindy! Ik probeer maar zo veel mogelijk vertrouwen te hebben.

Groetjes, Lola2

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja het gaat echt hard :) wel fijn hoor want dan is de grootste spanning er vanaf.

en die borste ik had met 6 weken dus danig veel pijn dat zelfs liggen zeer deed ik kon helemaal niets ik ben van een ruime c naar een erg grote d gegaan nu al

6. Butterfly28

Butterfly28 Nieuw lid

Jul 10, 2008
    3
    0
    0
    Nog voor ik de test deed, wist ik het antwoord al.
    Ik ben namelijk erg misselijk en ook zo'n krampjes gevoel.

Gisteren de test gedaan. Nog een beetje overdonderd dat we zwanger zijn ! Nu rustig blijven en hopen dat het goed mag gaan.

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik heb alleen kleine krampjes af en toe.
    *afkloppen* mag niet klagen.

8. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ja, het is heel normaal die ongi-krampen. Ik heb het tot een week of 7 dagelijks meerdere keren gehad, heel hevig ook dat ik soms dacht owjeeeee, gaat het wel goed daarbinnen?! Maar vanaf een week of 7,5 schat ik, is het minder vaak, de laatste week nog maar 1x van wat ik me zelf kan herinneren. Het is inderdaad het groeien en dus oprekken van je baarmoeder en die kleine moet plaats hebben dus het is echt heel normaal! Maar ik maakte me ook zo ongerust, ze hadden voor mij wel een ander pijntje mogen bedenken want hier gingen ook steeds de alarmbellen rinkelen! Nu ben ik eraan gewend, hartje zien kloppen, 3x goede echo gehad dus ik vertrouw erop dat het goed gaat. Gefeliciteerd trouwens!

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb ook van die steken en zeurgevoel.
    Het is wel wat minder maar als ik het voel is t toch een vervelend gevoel ja.

10. babyangel29

Apr 27, 2008
    53
    0
    0
    hoi,
    ik weet sinds do dat ik zwanger ben en ik heb ook kramjes steekjes en een soort ongi gevoel.en het lijkt net soms of ik een spierpijn in mijn buik heb

groetjes

11. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

Jan 29, 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Heel herkenbaar dit buikpijnkrampjes, ongi-gevoel. Ik heb het nu al een week of twee toch zeker dagelijks

12. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Bij mij begint het ook steeds meer te komen. Ik loop ook steeds naar het toilet of ik niet ongie ben. Het zeurt heel erg en steekt. Heel naar gevoel.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik had het vanacht even, een minuutje ofzo dat ik krampen had en dacht, het is over.
    Maar gelukkig ging het vrij snel weer weg en komt er geen bloed.

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ik heb zo nu nog steeds af en toe dus hoort er gewoon bij meiden... als je een miskraam hebt merk je dat snel genoeg! een paar ongi krampjes voorspeld niet meteen een miskraam hoor... dus geen zorgen en geniet gewoon van jullie zwangerschap!

15. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

female, gelijk heb je!
    hihi en af en toe een windje...pfff ;) *schaam*

16. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    De dag voor ik positief testte (5 dagen na mn nod) had ik zulke buikpijn dat ik dacht dat ik wel verscjrikkelijk ongesteld moest worden! Maar er gebeurde niks en nu ligt er een menneke naast me...

Als je maar geen bloed verliest....

Maar bel voor de zekerheid wel even met je verloskundige en als je het echt niet vertrouwd moet je er gewoon op staan om een echo te laten maken zsm.

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    heey

ik heb dat ook gehad vooral in het begin van de zwangerschap
    en toen weer tegen het einde

xx

18. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Dit heb ik ook gehad. Is inmiddels minder geworden. Kon niet meer lopen, denken, slapen, zitten.
    Ik heb de vk gebeld, mocht voor een echo en bleek verder prima in orde.
    Heb nu nog 1 controle echo, maar ga er wel vanuit dat het goed is. (Heb het hartje gehoord).

Succes!

19. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Herkenbaar!
    Ik heb ook van die krampen en dan ga ik ook ff checken op de toilet ofdat ik soms toch ongi ben geworden!
    Maar nee, nog steeds niks, gelukkig!
    Maar het maakt je wel onzeker in de begin tijd!
    Er komen veel dingen bij kijken als je net zwanger bent voor de eerste keer en van niks weet!
    Veel lezen hiero ;)

20. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb afgelopen nacht de eerste keer zulke krampen gehad dat ik dacht nu gaat het fout. Heb heel onrustig geslapen en ben steeds gaan kijken of ik ongesteld was. De pijn trok wel weg na een half uur. Ik vond het wel eng hoor. Zulke erge menstrautiekrampen heb ik nog nooit gehad.

Share This Page