hoe snel werkte nutrilon Pepti bij jullie?

Discussion in 'Flesvoeding' started by NB1980, Feb 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NB1980

NB1980 Actief lid

Jun 24, 2008
    247
    0
    0
    De titel zegt het eigenlijk al: hoe snel werkte de pepti bij jullie kindjes?

Mijn zoontje van bijna 6 maanden heeft misschien een kma en in overleg met het cb geven we hem nu de komende 4 weken pepti.

We zijn donderdag begonnen en nu dus bijna een week bezig. De afgelopen week heeft hij voor het eerst (dus sinds zijn geboorte) 3 nachten achter elkaar doorgeslapen. Ook zijn eczeem is al een heel stuk minder.
    Kan dit zo snel of is het toeval? Afgelopen nacht was echter weer een groot drama, dus nu slaat de twijfel helemaal toe bij mij.

Ik weet wel dat ik het de tijd moet geven, maar dat is zo moeilijk als het niet goed gaat met je kindje....vandaar dat ik graag hoor hoe het bij jullie ging.

We hebben trouwens over twee weken een afspraak met de kinderarts, dus ben benieuwd wat hij zegt.

2. Gea Maring

Gea Maring Nieuw lid

Feb 27, 2009
    2
    0
    0
    Bij mijn dochtertje van bijna 7 maand, denken ze nu sinds 1 week dat KMA heeft. Wij zijn nu een week bezig met Pepti, kan nog niet echt zeggen dat het werkt. De eerste nacht sliep ze direct van 8 tot 7. Daarna een groot drama. Moet wel zeggen dat ze ook ziek is, dus misschien dat het daarom nog niet merkbaar is voor ons.

Ik zie dat je het bericht geplaatst hebt op 4 februari. Ben benieuwd hoe het nu verder is gegaan met je zoontje.

3. NB1980

NB1980 Actief lid

Jun 24, 2008
    247
    0
    0
    Hoi, bedankt voor je reactie.
    Wij zijn inmiddels weer gestopt met de pepti. Hebben het 3 en halve week geprobeert en zagen geen verschil. Volgens de kinderarts hadden we allang verschil moeten zien als het kma was. Ze houden het nu gewoon op costitutioneel eczeem. Soms is het een paar dagen minder, maar het kan zo ineens weer in alle hevigheid losbarsten.

Doorslapen heeft hij helaas niet meer gedaan...

Welke kenmerken heeft je dochter, dat je denkt aan kma?

4. Gea Maring

Gea Maring Nieuw lid

Feb 27, 2009
    2
    0
    0
    Hoi,

Onze dochter heeft o.a. eczeem is 's nachts zeer onrustig! Maar het is eigenlijk begonnen, nadat ik gestopt ben met zelf voeden. Ze sliep toen keurig de klok rond. Daarna nooit meer gedaan, vandaar dat we zijn gaan denken aan KMA. Vanacht heeft ze weer heerlijk doorgeslapen. We blijven hopen.

Share This Page