Ja ik vond 4x210 ook vreemd voor zo'n kleintje, maar t is nu ook nog lang niet van toepassing hoor, ze doet het prima op de 5x100 en over een week of 6 is ze bijna 4 maanden en mogen we wat rijstebloem gebruiken. We komen er heus wel. Alleen wil ik graag gewone standaard voeding gaan geven, maar dat durf ik nu dus niet meer... Als je het een keer probeert...kun je dan als het reactie oproept ook weer beginnen met HA en verdwijnen dan alle klachten weer? Ik bedoel, je kan toch een schepje proberen, of werkt dat niet zo? xxxxxx
Maar je verwachte geen allergieen toch? Hebben jij en je man verder geen allergieen? Dan zou ik de keus voor standaard makkelijk gemaakt hebben. Mocht je in de knoei komen met de hoeveelheden. Een reactie komt niet altijd na 1 schepje. Soms pas na een paar schepjes/paar dagen, dat bouwt vaak op. En dan heb je al meer gegeven. Dan moet het lijfje echt weer wennen aan HA voeding, of moet je naar nog sterkere dieetvoeding. Want als het lijfje eenmaal reageert op de koemelk, is HA misschien niet voldoende meer. Maar die kans is niet zo groot als je verder geen allergieen verwacht. Daarnaast is HA niet helemaal koemelkvrij. Dus bij een sterke koe-melk/eiwit-allergie zou ze ook wel op de HA reageren.