hij huilt heel veel

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door nachtvliinder, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hoi hoi

    Mijn zoon huilt erg veel..
    hij kan niet meer genieten van het badje en is erg onrustig..
    Inbakeren helpt niet... niks helpt we hebben alles geprobeerd en hebben zelfs bij de fysio gelopen.. En zij zegt zelf dat er niks meer aan te doen was..

    aankleden is een ramp en slapen al helemaal.. hij wilt niet slapen.. soms is hij al de hele dag wakker en in de avond slaapt hij van 9 tot 4 en is daarna klaarwakker..
    Ik raak gefrustreerd en mijn man ook het is namelijk zo erg om te zien dat je zoon huilt en je weet niet wat er scheelt..

    hoeveel moet een baby slapen? en hoelang mag een baby huilen?
    help mij :cry:
     
  2. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    o en wat kan ik doen om hem zo rustig te krijgen?

    en wat is een goed drink schema voor de b v... Cb zegt tegen mij laat maar lekker slapen maar dat wert averechts..

    Wat zijn goede richtlijnen?

    ( sorry ben een beetjke wanhopig nu he )
     
  3. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Over het vele huilen kan ik je nu niet zoveel advies geven. Misschien is het verstandig om toch eens met eventueel je HA overleggen van hoe nu verder. Ik begrijp dat je bij de fysio bent geweest, en dat zal niet voor niets zijn.

    Normaal geef je Bv op verzoek. Ik mag aannemen dat je voldoende voeding hebt?

    Ilja
     
  4. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik ben bij de fysio geweest omdat we dachten dat hij een blokkade had, en daarom zo aan het krijsen was.. Maar zij heeft gezegd dat hij erg gespannen is en zijn prikkels niet goed kan verwerken..

    Wat borstvoeding betreft, ik mag hopen dat ik genoeg voeidng heb, waaraan merk je dat de bv terug loopt?
    Ik bedoel als hij een goed moment heeft slaapt zeker 3 uur na een voeding. Ik neem aan dat ik

    dan genoeg bv heb?

    \ik kolf ook niet ..

    alvast bedankt!
     
  5. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als jullie Devano goed groeit en genoeg plast dan drinkt hij voldoende.
    Misschien is hettoch verstandig om te kijken waardoor Devano zo gespannen is. Geef hem in eerste instantie zo min mogelijk prikkels en kijk of dat een beetje verbetering geeft. Weinig geluid, licht etc. En daarnaast bespreek dit met je huisarts en / of CB welke stappen je verder kunt ondernemen.

    Veel succes.

    Ilja
     
  6. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    maar wat ik me afvraag.. voeden op verzoek.. devano heeft rust en regelmaat, maar als ik voed op verzoek, komt daar toch geen regelmaat in , aangezien hij zolang door slaapt als hij slaapt?

    En ik niet zijn huiltjes kan onderscheidn van een honger huiltje..

    Ik ga idd maar maandag even naar de huisarts.. en zal even wat linken hier bekeijken..

    dank je wel al;vast kwebbeltje!
     
  7. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Maar ook bij voeden op verzoek zitten "bepaalde" tijden aan vast. Het is dan niet zo dat je perse om 15.00 of om 16.00 uur moet voeden, maar het gaat er dan om dat de tijd tussen de voedingen niet te lang wordt. Voor hetzelfde geld slaapt Devano smorgens van 08.00 tot smiddags 15.00. Nou dat is dus te lang. Je moet aan een aantal voedingen in 24 uur komen. Anders krijgt je kindje te weinig melk binnen. Voor borstvoeding is een richtlijn (let wel een advies) van minimaal 5 voedingen bij deze leeftijd, maar meestal zit je bij Bv op meer. Laat er niet langer dan 4 uur tussen zitten overdag. 'S-nachts mag dat meer zijn. Anders kom je niet aan je aantal voedingen.

    Ilja
     

Deel Deze Pagina