Lief van je. Ik voelde me niet gekwetst, maar vond het wel onnodig. Het voegt niet veel toe om in dit topic uit te leggen waarom ik mijn quote gekozen heb, omdat het los staat van mijn werk. Vandaar dat ik er verder niet op gereageerd had. Thx, ben benieuwd wat er maandag gezegd wordt.
Je hebt dus normaal gesproken een eigen locatie. Dat je hebt gestaan op andere locaties is dan denk ik door jou flexibiliteit? Of zie ik het verkeerd en sta je op meerdere locaties. Als alles valt onder 1 contract en je draait toch meerdere uren is dat wel vreemd dat ze je geen extra uren aanbieden.
Ik heb een vaste locatie, daar werk ik sowieso mijn minimale contracturen. Als ik meer wil werken dan doe ik dat op andere locaties als invalkracht. Of op mn eigen locatie mocht het nodig zijn, zoals de afgelopen weken.
Omdat we hier op een forum zitten met. voornamelijk mensen die zwanger willen worden (of zijn) en waarbij het bij het gros moeizaam gaat. Heeft naar m.i. gewoon met logisch nadenken te maken. Vwb. je tweede zin: ja dat sluit wel mooi aan bij de OP. Maar degene die ik quotte koos andere bewoording waardoor ik dat er niet uit opmaakte in eerste instantie. Het kwam toen ik mijn bericht typte over alsof de quote van TO erbij gehaald werd alsof TO een opgever is. Zal wel door het tijdstip en/of de drukte van de dag komen dat het op dat moment zo op mij over kwam. Nu, na jouw bericht en na haar bericht nog eens gelezen te hebben, denk ik dat ze idd. hetzelfde bedoeld als jij. Gelukkig maken we allemaal fouten en leren we van elkaar. Misschien moet ik dat maar nemen als quote
Dit zou voor mij een reden zijn om verder te kijken naar een andere baan. Staat in de verslagen van je functioneringsgesprekken dat je uitbreiding wil? Zo ja, dan kan je ze daar op wijzen. En daarnaast aangegeven dat je jezelf behoorlijk gepasseerd en ondergewaardeerd voelt door de wijze waarop ze met je omgaan. (als je dit zo voelt in ieder geval)
Ik loop helemaal niet lekker door deze situatie. Het gesprek met leidinggevende heeft niks positiefs opgeleverd, voor mij gevoel juist het tegenovergestelde. Mijn wil om daar te werken is eigenlijk helemaal weg, terwijl ik normaal zo geniet van het werken met de kinderen. Gisteren overleg gehad, maar ik voel aan alles dat ze van plan zijn om die invalkracht vaste uren te geven, uren waar ik al een tijd op wacht en mij niet aangeboden worden omdat ik een klein contract heb. Ik voel me na al die jaren enorm aan de kant geschoven. Helaas is de corona crisis de slechtste tijd om een nieuwe baan te zoeken. Wel heb ik me ingeschreven als invalkracht op het speciaal onderwijs, maar of dat uiteindelijk vaste uren oplevert valt nog maar te bezien. Moest het even kwijt, ik loop er zo rot van.
Als je langer dan 3 maanden meer uren werk dan je contract dan behoren ze je contract te herzien! In sommige gevallen zelfs na 3 weken! Ik zat laatst namelijk met een vraag en heb toen mn rechtsbijstandsverzekering gebeld en die vertelde me dit! Heb jij al een rechtsbijstandverzekering voor werk??! Is zeker een aanrader om te hebben zij kunnen je helpen met dit soort dingen, zorg in elk geval dat wat je communiceert dat het zwart-op-wit staat dan heb je altijd bewijs dat er iets wel of niet gedaan/gezegd is