Hallo, Wij krijgen een meisje, maar komen echt niet verder met de namen. 3 namen die we wel blijven hangen zijn: Lise - misschien te populair (aan het worden)? Jolie - erg leuk, maar bang voor verkeerde uitspraak (bedoeling is op z'n Frans, maar is dat duidelijk?) Faya - nog niet helemaal over uit ...? - Kortom, hele verschillende namen. Wat vinden jullie ervan?! Alvast bedankt! Pop
Ik vind persoonlijk Lise het mooist. Maar Jolie vind ik ook wel erg mooi, op z'n Frans, sjolie ipv djolie. Faya vind ik dan weer te hard. Ik houd van zachte (meisjes)namen.
Ik heb op Lise gestemd! Hij wordt wel steeds populairder geloof ik. Jolie zou ik op z'n Frans uitspreken. Ik vind het een beetje raar als mensen het Engels uit spreken, het is toch een Frans woord . Faya is niet echt mijn smaak.
Ik vind Lise het leukst, Faya vind ik wel heel mooi voor een getint meisje. Bij Jolie moet ik altijd aan Angelina Jolie denken, automatisch zeg ik dan djolie. Op z'n Frans vind ik overigens wel veel mooier.
lise gaat ,jolie ordin, en faya is leuk als je een mix heb en als je nou op plaat van faya >>> FAY van maakt is kort maar krachtig scc
Jolie gestemd. haha 2 meiden hier die hun dochter lize/lise gaan noemen, wat grappig!!!! mooie naam ook!!
Dank jullie wel allemaal. Maakt het er niet makkelijker op. We hebben al een Fay in de familie, Liz ben ik niet kapot van. Lise blijft aan kop staan... nu nog bedenken of we dat echt willen als ie steeds populairder wordt . Lastig hoor..