Hoe moet ik het nu aanpakken?

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Sam0110, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Hai sam,

Heb net heel het verhaal gelezen. En moet zeggen schrik me rot! Dat dit allemaal kan terwijl er geen erkenning is gedaan.

Ik zit in een soort gelijke situatie. Mijn (ongeboren) zoontje was erkend, maar vader zelf wilde dit ongedaan hebben. Dus hij is gaan tekenen bij de gemeente, en ik een maand later. Oftewel geen erkenning.

Hoop zo dat hij niet alsnog gaat aankloppen bij een advocaat!

Ik wens je heel veel sterkte, en ik denk dat je heel goed bezig bent! Je mag trots zijn op jezelf!

2. gemke

gemke Niet meer actief

@kuidebokibi : ik denk dat ik jou geval het voor je ex niet meer mogelijk is om nog eens erkenning aan te vragen aangezien hij deze eerder ongedaan heeft laten maken
    en hij dus afziet van het feit dat je kindje ook zijn kind kan zijn

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @gemke, dat hoop ik, maar heb toch mijn twijfels :(

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    @ Kuide...: Ik denk dat hij het alsnog zou kunnen aanvragen hoor maar het feit dat hij het al eens ongedaan heeft laten maken kun jij zeker en vast tegen hem gebruiken hoor! Je hebt dit dus al als troef in handen.

@ Lola; ja de omgekeerde situatie hier bij mij, zullen we ruilen [-o<

Ik heb niks meer van hem vernomen ondertussen, had gedacht dat hij vrijdag wss wel zijn advocaat gesproken heeft over het voorstel.
    En ik verwachtte wel een reactie maar blijkbaar gebruikt hij eens zijn verstand!

5. randi

randi Niet meer actief

laat het ons hopen sam , alhoewel... wat je niet hebt kan je niet gebruiken hé :D

@kuide mischien loopt het wel zo'n vaart niet, ken de wetgeving van nederland niet zo maar het verhaal van sam speelt zich in belgie af dusja hier is de wetgeving errond ook anders. na wat ik al gelezen heb hier, lijkt het me dat als hij het niet meer erkend, het voor hem quasi onmogelijk om nog op zijn beslissing terug te komen

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik ben gebeld door mijn advocaat en heb morgenavond een afpraak.
    Mijn ex gaat dus werkelijk doorgaan ermee en normaal gezien moet ik aanstaande zaterdag met hem naar het stadhuis voor de erkenning :(
    Ik kijk er zo tegenop :x
    Hij moet nog met zijn advocaat mijn andere voorstellen bespreken (financiele kant, en de omgangsregeling).
    Als ze niet akkoord zijn moeten ze dus een rechtzaak beginnen.
    Ik neem aan dat hij geen genoegen zal nemen met 1 x maandelijks.

Pfff ik haat het zo erg he, in mijn ogen en voor mijn gevoel heeft hij helemaal niks met haar te maken. [-X

Dat worden nog vele slapeloze nachten voor mij dus ...

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ahh meis, wat ontzettend kl*te voor je! Hou je sterk, en heel veel succes en sterkte.

Deel Deze Pagina