hoe moet ik hier op reageren?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by frannie82, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Ik laat eerst merken dat ik hier niet van gediend ben door een duidelijk NEE! En daarna zo'n soort uitleg als hierboven maar dan formuleer ik het anders.

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Dochter is ook tien maand. Als ze iets doet wat pijn doet of niet mag dan corrigeren we haar door 'Nee' te zeggen. Inmiddels weet ze dus zo goed dat ze niet in de buurt van de tv/versterker ed mag komen. Ze snapt het echt heel goed!

3. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suusje ik zag dat er al meerdere gereageerd hadden op jou reactie maar omdat ie over mijn reactie ging ook nog ff mijn mening er over haha ;)

ik denk dus ook dat kinderen niet altijd iets te Willen hebben, kinderen moeten nou eenmaal vaker in het leven dingen doen die ze niet zullen willen niet leuk zullen vinden, maar die wij wel goed voor ze vinden (groenten eten, ze uit gevaarlijke situatie's halen, en dus ook tandenpoetsen)

4. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

Feb 4, 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik haak ook even in, mijn zoontje vind het poetsen van zijn tandjes (alle 5 hihi) ook lang niet altijd leuk maar het moet. Hij weet niet dat het belangrijk is om je tanden goed te poetsen. Ik geef hem zijn kam en borstel vast zodat hij niet steeds de tandenborstel wil pakken. Tijdens het poetsen zing ik liedjes en doe ik heel enthousiast en als ik klaar ben mag hij zelf even. Wanneer hij boos word en dus tegen stribbelt blijf ik zingen, voornamelijk zodat ik zelf rustig blijf, en het slechte gedrag negeer ik dan.

Ik denk dat als je het moeten tandenpoetsen al als straffen ziet je het in de toekomst nog erg zwaar gaat krijgen!

Share This Page