Ik heb vanmiddag voor onze oudste zoon een afspraak in het Ikazia ziekenhuis vanwege zijn heupziekte. Nu vernam ik via de assistente dat het lastig parkeren was rondom het ziekenhuis. Wie van jullie heeft voor mij de tip qua parkeren vanmiddag, waar moet ik rekening mee houden?
Het valt wel mee, alleen direct naast het ziekenhuis is moeilijk. Maar je zit op loopafstand van Zuidplein en daar is een grote parkeergarage.
Hoelang blijf je? Er is een parkeergarage in aanbouw maar daar heb je dus weinig aan. Je kunt wel parkeren in de qpark onder zuidplein. Niet heel goedkoop maar je bent wel heel dicht bij het Ikazia. Vanuit de parkeergarage omhoog naar winkelcentrum en vanaf daar kun je bijna helemaal binnendoor. Uitgang nemen tussen Hema en prenatal en dan moet je alleen nog over de voetgangersbrug en de hoek om lopen. Je kunt wel gratis parkeren als je verder lopen geen probleem is... Maar dan ben je al gauw stukje aan het wandelen toch.
@LW85; Loopafstand, hoe lang ongeveer? Mijn zoontje mag en kan namelijk niet lange afstanden lopen..en heb vandaag helaas geen buggy tot mijn beschikking. @Saskia; Geen idee hoe lang we er zullen zijn, ligt eraan wat ze precies willen doen. Of er nog röntgenfoto's gemaakt moeten worden, denk het haast wel. Dus zullen er denk ik toch al gauw meer dan een uur zijn. Qpark is dan zeker een goede optie, parkeergeld is dan maar een keer wat meer betalen. Hoop alleen dat het net niet te lang lopen is, is moeilijk te beoordelen zo als je het er niet kent. Bedankt!
Ik weet niet hoe het inmiddels is maar een aantal jaar terug kon je ook in een zijstraat geloof ik achter het restaurant de rustburcht parkeren. Daar was het toen de tijd gratis, maar ben bang dat alles inmiddels al is aangepast naar betaald parkeren...
De laatste keer dat ik er was, jaar geleden ofzo, was de Q park naast het ziekenhuis het meest dichtbij (casimirstraat 9), daar zou ik als ik jou was eerst kijken, is vijf minuten lopen. En anders idd zuidplein, is ongeveer tien minuten lopen.