Ik heb een voedingskussen van Hema, ik heb begrepen dat die iets minder dik zijn dan die van Prenatal. En daar slaap ik gezellig lepeltje-lepeltje mee. (Ja, manlief is vervangen door een kussen. ) Het liefst heb ik dan trouwens ook nog wel een steuntje in mijn rug. Als ik overdag een dutje doe, gebruik ik daar het hoofdkussen van mijn man voor. 's Nachts heb ik dus pech. Overdag gebruik ik ook wel eens het dekbed als steun aan de voorkant i.p.v. het voedingskussen. Met deze warmte lig ik toch niet onder de dekens. Dat is helemaal lekker, omdat je een groot dekbed helemaal de vorm kunt geven die het lekkerste ligt. En dan gebruik het voedingskussen juist als rugsteun. Ik lig dan echt helemaal ingebouwd, heerlijk! Helaas krijg ik van op mijn linkerzij liggen pijn onder mijn linkerborst. Geen idee waarom. Dus dan moet ik na hooguit een half uur weer omdraaien. Alleen maar op mijn rechterzij liggen gaat helaas niet, want na 1 - 1,5 uur gaat mijn rechterbeen slapen, dus dan moet ik toch weer even andersom. (En dat moet ik dus het hele bouwwerk weer opnieuw maken. Om vervolgens na 5 minuten te ontdekken dat ik beter eerst naar de wc had kunnen gaan. Zucht!)
Nou zo een kussen is dus handig voor mij... aangezien ik partnerloos ben en dus alleen slaap... Is de voedingskussen ideaal... kan ik de kussen ook gebruiken als man... (hopeloos) grapje... Nee maar zo een ding wil ik ook wel uitproberen... Ga hem ook aanschaffen hoor veel goeie reacties over de kussen... Wil die ervaring ook beleven... wat kost ie?
Volgens mij was ie iets van 30 euro ofzo. Tja, te moet wat over hebben voor zo'n surrogaat-man. Ik geef je in ieder geval wel de garantie dat ie je niet uit bed duwt, je dekens niet afpakt en NIET SNURKT!
jaaaa herkenbaar probleem!! Ik slaap ook zoooooooooooo slecht! Ik probeer op mijn zij in te slapen en als ik dan na lang woelen in slaap ben gevallen wordt ik ineens wakker van mijn eigen gesnurk omdat ik dan weer op mijn rug gedraaid ben!! Ik slaap ook licht en hoor alle geluiden. Mijn man die in zijn slaap zwaar ademt... zucht... ik denk dat het heeel lang weer gaat duren voordat ik weer een "normale" nachtrust heb.....
Heel belangrijk NIET SNURKEN... werd soms gek van dat gesnurkt van mijn ex vent... Maar ja... Nu mis ik het wel hahahaha.... Maar anyways het is niet zo duur 30 euro... ga van de week meteen kijken...
denk dat we hier teveel klagen... maar als ons kindjes er zijn begint het denk ik pas... de echte lange nachten... en dus lekker met wallen naar ons werk... dat draaien is erg vervelend.. en de pijn die je dan in je buik heb.. pfff.. het is maar heeeeeeeeel even maar het voelt niet fijn zeg maar.
hier hetzelfde. ik sliep altijd op mn buik, dat gaat natuurlijk allang niet meer. of met 1 been opgetrokken zeg maar, maar dat mag zoiezo niet vanwege me bekken instabiliteit. op mn rug slapen gaat ook niet door me B.I, dat doet echt heel erg zeer. dus dan maar op mn zij.. vannacht de hele tijd zo'n gespannen gevoel bij mn buik... ik ging om 1 uur naar me bed, en ik werd wakker..ik keek op de klok, was het pas 2 uur!...en zo de rest van de nacht elke uur wakker geweest nee lekker slapen doe ik al een tijdje niet meer dus vanavond ook maar weer saai op mn zij slapen met een kussen tussen mn knieen dan, ik heb geen voedingskussen eigenlijk
Ik heb vannacht waardeloos geslapen zeg. Niet dat het echt aan dehouding lag, maar ik kon nadat ik voor de 2e keer naar de wc was geweest gewoon niet meer in slaap komen! Ik heb vanaf half 5 wakker gelegen. Kind-lief was ook wakker. Blijkbaar zaten mijn ribben en nieren hem vreselijk in de weg. Ik heb nog geprobeerd uit te leggen: als je ruimtegebrek hebt, wordt het tijd dat je gaat verhuizen! Maar voorlopig vindt Frƶbel geloof ik dat hij best wel langer kan blijven zitten, als hij die stomme organen van mama maar even aan de kant kan duwen.
Hier kan ik op mijn rechterzij haast niet liggen, want mevrouw heeft een voorkeur om aan die kant met haar beentjes te liggen. Dus als ik op die kant lig, begint ze te stampen hahah. Maar ja alleen op links liggen is ook niet alles...
ik heb dit ook...sinds dat de klossen onder mn bed staan is het wel een stuk makkelijker eruit komen...ik glij er letterlijk uit... Links ligt het best...idd met kussen...rechts telkens maar heel even...maar het liefst lig ik plat..alleen ik voel echt die kleine ergens op drukken dat ik vanzelf weer op mn zij ga.. volhouden is denk ik the keyword
Ik heb vanacht bijzonder lekker geslapen... na zoveel tijd echt heel raar.. Ik heb nog geen voedingskussen kunnen halen.. dus tot die tijd slaap ik met zo een rot kussentje onder mijn buik... Die zat er zooooooooo lekker onder... Ik hoefde niet op te staan om te pissen.. heeeeeeeeeeerlijk... al zo lang niet zo een nachtrust gehad... niet normaal.
Ik heb er in het begin ook mee getobt. Nu slaap ik op m'n zij met een kussentje onder m'n buik en een kussentje onder m'n (bovenste) knie. Het onderste been leg ik meer gestrekt naar beneden. Kussentje tussen de benen werkte hier niet, voedingskussen ook niet, veel te lomp met draaien. Voor extra ondersteuning kun je dan nog een steviger kussentje in je rug leggen. En ja, gewoon een paar keer draaien per nacht als het pijn begint te doen (kussentjes mee) en accepteren dat je minder goed slaapt, dat scheelt de helft ! Het helpt mij ook om midden in de nacht even de benen te strekken, even te gaan zitten en daarna weer terug naar bed. Ook al slaap ik niet in 1 ruk door, ik ben in de ochtend wel uitgerust
ik ook gewoon zo'n kussentje van mn bank...maar oh wat issie fijn...mn buik is zo zwaar deze laatste weekjes...en ben ook bang dat mn huid scheurt hhahah ben nog striemloos vaak wordt ik wakker hoe ik in slaap ben gevallen...ben dan wel wat stijf..maarja beter dan wakker worden in de nacht voor een plasje...
zo hier nog een die wakker wordt in dezelfde stand waarin ik in slaap ben gevallen.... terwijl ik normaal gesproken echt veel kan draaien.... hier ook een die striemloos is.... nou ben benieuwd hoe ik ga slapen deze nacht....
jep, kussen is het enige wat een beetje helpt... maar de laatste week maakt het ook al niet veel meer uit... Slapende armen, pijnlijke liezen + schaambot, onrustige benen, pijnlijke buik... ah, who needs sleep?
vanacht weer bagger geslapen... pff die kussen onder mn buik wou maar niet lekker onder liggen en ik heb het idee dat mijn bink de grootste deel van de nacht wakker is... Idd hij blijft volop schoppen tegen de kussen als ik op mijn rechterzij lig... dan lijkt het of ik hem pletter... Aan de andere kant voel ik idd minder pijn maar maar mijn kleine blijft tegen mijn buik schoppen... Soms voel ik zelfs zo een bobbel naast mijn navel hahahaha volgens mij is dat dan zijn hoofdje... want dan is het er hard en de andere kant niet.. en dat is ook geen pretje... Ik geniet er wel van hoor.. maar deze binkie af en toe maak ik me wel eens zorgen of ie nog wel een dutje doet... Straks wordt ie geboren met wallen