Ik heb een vraagje! Soms lig ik op me rug een beetje schuin en dan gaat me buik een beetje op en neer alsof me kleintje ademt in me buik?!?! Ziet er heel gek uit het is ook niet erg voelbaar maar het is wel te zien..weet iemand wat dit kan zijn?
Denk ook niet dat het de hik is, tenminste als ik bij mezelf af ga voel ik dat wel. En Kelleyy voelt de beweging niet goed, maar ze ziet het vooral.
Haha nee meiden, de hik is het ook niet want dat voel je heel duidelijk als getik in je buik en dat is ook meer zichtbaar..nou ja, het zal wel haha..ik dacht misschien herkent iemand het wel!
Ik herken het wel ja dan gaat het heel zachtjes heen en weer, ik kan het ook goed voelen op mn buik maar niet in mn buik.
hihi is de kleine inderdaad je bent zover dat die kleine zo groot is dat je al zijn/haar bewegingen kan zien en zeker als je op je rug ligt en je placenta ligt achter zit er maar een dun laagje baarmoeder, beetje vet,spieren en huid overheen en kan je dus de hartslag of kleine bewegingkjes zien.. grote bewegingen voel je ook wel haha..