puistjes en vette haren, een meisje?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mieleke, Feb 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mieleke

Mieleke Actief lid

Feb 5, 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net 5 weken zwanger van mijn vierde kindje. Elke zwangerschap opnieuw ben ik bezig met bakerpraatjes en geslacht. Het blijft telkens een verrassing tot de geboorte, maar gissen is zo leuk! Ik heb dus nu, in tegenstelling tot vorige zwangerschap, een paar dikke puisten, vette haren en zin in zoete dingen. Dat zijn toch wel écht tekenen dat ik een meisje krijg hè! Hebben jullie 'duidelijke' kwaaltjes (gehad)?

(Ik ben mij volledig bewust van de één op twee kans, dit topic is puur ter amusement!)

2. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,576
    907
    113
    Ik hoor altijd meisjes maken je lelijk! In mijn geval klopt dat 😂

3. Justme03

Justme03 Lid

Dec 16, 2015
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Haha ik had de eerste weken inderdaad meer zin in zoet terwijl ik normaal meer van de hartig ben (pakte een taartje bij de Ikea, schoonouders & vriend keken me heel raar aan). Daarnaast ook last gehad van behoorlijk wat puistjes op rug/schouders/borst.

Inmiddels 25 weken zwager en de puistjes zijn zo goed als weg! Zin in zoet ook een stuk minder. Daarnaast voel ik me eigenlijk juist wel mooi (m'n haar is vol! :D).

Weet dus niet of het wat zegt ;).

4. izzy1984

izzy1984 Actief lid

Jun 29, 2015
    296
    78
    28
    Hier ook puisten, vet haar en trek in zoetigheid en jawel hoor een meisje ;) maar nou moet ik ook zeggen dat het wel minder geworden is allemaal, inmiddels 27 weken zwanger

5. Kelsey

Kelsey Bekend lid

Sep 29, 2011
    562
    292
    63
    Hier totaal geen zin in zoetigheid en een prachtige bos met haar😄 Wel last van puistjes op mijn borst en af en toe in het gezicht maar niet overdreven.. Bij mij klopte het dus niet haha

6. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    In het begin veel last van puistjes, toen een hele tijd weggeweest en nu komen ze weer wat terug.
    Eerst enorme trek ik hartig (vooral kaas), nu moet alles zoet :D
    Vet haar komt en gaat... Erg vervelend! :(

7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Ohja enneuuhh.. Gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

8. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Twee meiden. Hield ineens meer van blauwe kaas en tonijn en hamkaascroissants en noten dan van mijn gebruikelijke chocola. Puisten verdwenen als sneeuw voor de zon en ik had werkelijk waar prachtig haar. Vol, niet droog, nooit vet.

Ik weet niet wat er gebeurt als ik ooit in verwachting raak van een jochie, maar als ik de bakerpraatjes moet geloven verander ik dan prompt in een soort supermodel.

9. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

Jul 9, 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mijn zoon at ik me rot aan chocola, roze koeken en dronk Liters melk. Was niet misselijk, kwam snel aan, ook pukkels etc.
    Nu heb ik trek in hartig, lekker paprika chips! Wel wat pukkels en om de dag vet haar, maar dat had ik al. 23 mrt echo en 1e paasdag weten we wat het word! Ben benieuwd 😄

10. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Haha hier ook. :D

11. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha jongens maken je er ook niet knapper op hahhahahahaa. M'n haren zijn ze droog en stug als maar zijn kan.. niks geen mooie glanzende huid. Nee ik wordt er niet knapper op

12. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Ik heb een dochter en in de eerste zwangerschap daar geen last van gehad. Dus tja, overbodig om te zeggen, maar ik geloof er dus niets van.

13. Annelke

Annelke Actief lid

Jun 14, 2015
    383
    0
    16
    Vooral veel puistjes! Ik word er gek van!
    En jawel... Een dame hier :)

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Ik had een hele droge huid gekregen. Mijn hele gezicht zat onder de schilfers door de droogheid en niks hielp. En ook puistjes.
    Ik zag er echt niet uit.

15. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Ik krijg mijn tweede jongen. Bij de eerste had ik inderdaad een hele gave huid , mooi glans op mijn haar en zag er echt super uit al zeg ik het zelf :p had zin in hartige dingen en kon geen snoep , koek of chips eten.

Maar nu vanaf het begin onder de puistjes , haar droog en stug , overal een enorm droge huid , trek in zoet en snoepjes etc. En krijg weer een jongen haha

Dus nee ik geloof er niet in ;)

16. Hier vette haren en puisten en... Een jongen... Dus t zegt niks hahahaha

17. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    2,185
    823
    113
    Hier bij de eerste puistjes: een meisje
    bij de tweede: hele mooie huid (en is zo gebleven :) )tis een jongen!

Haha

18. Rogne

Rogne Actief lid

Jan 14, 2016
    187
    0
    16
    hoi hoi,

Bij mijn zoontje was vette haren een van mijn eerste zwangerschapskwalen, later kreeg ik puistjes in mijn gezicht en op mijn borst dus het kan alle kanten op :).
    Gefeliciteerd in ieder geval! :D

19. diana285

diana285 Bekend lid

Jan 6, 2016
    813
    363
    63
    Heb van die dagen niet normaal me huid, echt pukkel festival en dan de andere dag super droge huid, gaat alle kanten op, en heb wel veel zin in zoetigheid, me haar is wel beter geworden.
    Bij mij klopt het dus wel een beetje krijg idd een meisje

20. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

Mar 28, 2015
    1,998
    221
    63
    Geen pukkels, geen vet haar (hoefde minder te wassen dan voor/na zwangerschap) zin in hartige dingen enne een meisje :).
    Verder kon ook iedereen aan mijn buik zien wat ik kreeg, grappige was wel dat de ene zei dat alles naar voren een meisje betekende en de andere een jongen :D. Ook heb ik meerdere bakerpraatjes opgezocht en als ik alles volgde zou ik een onzijdig kindje hebben gekregen.

Share This Page