Ik gebruik zelf altijd ontharingscreme. Nou ben ik nog niet zover dat mijn toeter ervoor zit. Maar op deze manier kun je jezelf in ieder geval niet snijden als je het op gevoel doet. Misschien is dat wat?
De eerste site die ik tegen kom: IPL en zwangerschap | IPL ontharen "Juist de periode gedurende de zwangerschap, is een periode van onthaasting. Er verandert een heleboel in je lichaam, en al deze veranderingen kosten energie. Lekker rustig aandoen en jezelf verwennen is dan ook een aanradertje voor iedere aanstaande moeder. Maar: jezelf trakteren op een IPL-behandeling hoort hier per definitie niet bij! Als je zwanger bent, mag je geen IPL-behandeling ondergaan. Waarom eigenlijk niet? ... De behandeling met IPL zou dan ook kunnen zorgen voor ongewenste neveneffecten, zoals lichtallergie, extra pigmentvorming of jeukende rode bultjes en bobbeltjes. IPL tijdens de zwangerschap is dan ook af te raden vanwege de mogelijke neveneffecten op de moeder, niet op de ongeboren vrucht. "
Ik ben dus zo iemand die gewoon aan yoga doet onder de douche. Het is even niet anders. Ik probeer het gewoon bij te houden om het oerwoud-effect te voorkomen maar men hoeft echt niet te verwachten dat er nergens een haartje meer te bekennen is. Mn benen vind ik geen probleem, dat gaat prima.
Hoi, Ik heb destijds op de rand van de toilet gezeten met een spiegel tegen de muur voor me.. Been laten rusten tegen de muur nog op een krukje.. Het is even wennen, maar ging na een paar keer heel goed! Of je kunt je laten harsen in een harssalon. Al ben ik daar zelf niet voor gegaan! Succes..
Op gevoel. En ik heb tijdens d bevalling geen comentaar gekregen dat het er niet netjes uit zag😋
Gewoon op gevoel met zeepmesjes. elke dag eventjes bijhouden. dan mis je de ene dag het ene stukje en de andere dag het andere stukje gewoon voorzichtig en anders vriend/man laten keuren en zelf scheren oefening baart kunst zeggen ze altijd he
Ik ging op een krukje zitten in de douche en had er een hand spiegel bij. Eerst op gevoel, en daarna even checken. Ik was ook heeeeeeeeeel blij dat ik me had geschoren voor ik werd ingeleid, want door de knippen heb ik me ruim 6 weken niet van onderen durven scheren 😂😂
Eerst beetje knippen (indien het lang geleden is ) en dan met de ladyshave (ben bang dat ik me snijdt met het scheermesje) en handspiegel aan de slag. Als dat niet meer lukt, ga ik ff liggen en dan zo op de tast. Ml kijkt eventjes na . Nu ben ik momenteel, tot mijn grote verbazing nog vrij lening. Als het echt niet lukt, ff hulp vragen van vl of ml...
Ik zat er niet zo mee hoe ik het in de zwangerschap kon scheren, gewoon op gevoel lukte prima. M'n probleem lag meer hoe ik het na de bevalling kon scheren, dood eng vond ik dat met m'n litteken van de knip. Soms doet dat nu nog 3,5 jaar later, zeer met scheren.
ik ben getrouwd met een vrouw dus heb al gezegd dat zij het mag doen voor ik ga bevallen! eerlijk gezegd heb ik t nu al 2 weken niet gedaan maar ga elke week zwemmen dus gaat deze week wel weer gebeuren enja dan idd op gevoel en laten controleren door mn vrouw of zij doet het gewoon meteen. benen in/op bad, al doe ik dat minder vaak nu.
Ik kwam dit plaatje net ergens anders tegen maar moest toch ff aan dit topic denken. Wel een beetje flauw dus neem deze reactie vooral niet te serieus
Hi ik zou je aanraden om te harsen. Ik heb bij mijn vorige twee ook geschoren op gevoel Nou er bleven hier en daar echt wel haren over. Achteraf gezien best gênant zou er best raar hebben uitgezien Maar nu hars ik voor maar tien euro. Echt zo fijn. ..dikke aanrader. Moet je ff een goed adresje vinden Vaak weten Turkse mensen wel wat. .goedkoper dan een salon
Nou tegen die tijd doe ik het maar weer op gevoel. Ik vertikte het bij de vorige twee te laten zitten..praatte mezelf altijd in dat ze tijdens de bevalling het hoofdje dan al zagen zeiden oo kijk es wat een flinke bos haar hij heeft..uhmm nee dat was het hoofdje toch niet hahahhaa
Ik zelf laat altijd harsen. Brazilian. . Dus ja nu ook weer. Ideaal straks ook geen omkijken naar voor 6 weken. Maar scheren moet je denk op gevoel doen.