Hoe moet ik mezelf nou scheren?!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelie, 25 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fullmoon

Fullmoon Actief lid

17 jan 2016
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik zelf altijd ontharingscreme.
    Nou ben ik nog niet zover dat mijn toeter ervoor zit. Maar op deze manier kun je jezelf in ieder geval niet snijden als je het op gevoel doet. Misschien is dat wat?

2. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste site die ik tegen kom:

IPL en zwangerschap | IPL ontharen

"Juist de periode gedurende de zwangerschap, is een periode van onthaasting. Er verandert een heleboel in je lichaam, en al deze veranderingen kosten energie. Lekker rustig aandoen en jezelf verwennen is dan ook een aanradertje voor iedere aanstaande moeder. Maar: jezelf trakteren op een IPL-behandeling hoort hier per definitie niet bij! Als je zwanger bent, mag je geen IPL-behandeling ondergaan. Waarom eigenlijk niet?
    ...
    De behandeling met IPL zou dan ook kunnen zorgen voor ongewenste neveneffecten, zoals lichtallergie, extra pigmentvorming of jeukende rode bultjes en bobbeltjes. IPL tijdens de zwangerschap is dan ook af te raden vanwege de mogelijke neveneffecten op de moeder, niet op de ongeboren vrucht. "

3. Smit91

Smit91 Lid

4 jan 2016
    45
    0
    0
    Hier ook op gevoel. En een kleine controle door manlief 😊

4. Wilsy

Wilsy Actief lid

9 jan 2016
    360
    0
    16
    Nederland
    Ik ben dus zo iemand die gewoon aan yoga doet onder de douche. Het is even niet anders. Ik probeer het gewoon bij te houden om het oerwoud-effect te voorkomen maar men hoeft echt niet te verwachten dat er nergens een haartje meer te bekennen is.
    Mn benen vind ik geen probleem, dat gaat prima.

5. Formidable2016

28 okt 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik laat het waxen, ook zo vanaf voor een paar weekjes.

6. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Hoi,
    Ik heb destijds op de rand van de toilet gezeten met een spiegel tegen de muur voor me..
    Been laten rusten tegen de muur nog op een krukje..
    Het is even wennen, maar ging na een paar keer heel goed!
    Of je kunt je laten harsen in een harssalon. Al ben ik daar zelf niet voor gegaan!
    Succes..

7. Punky16

Punky16 Actief lid

5 jun 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op gevoel. En ik heb tijdens d bevalling geen comentaar gekregen dat het er niet netjes uit zag😋

8. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Gewoon op gevoel met zeepmesjes. elke dag eventjes bijhouden. dan mis je de ene dag het ene stukje en de andere dag het andere stukje :D:D:D:D
    gewoon voorzichtig en anders vriend/man laten keuren en zelf scheren :p oefening baart kunst zeggen ze altijd he :)

9. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Zoveel mogelijk met de haarrichting mee scheren en niet de haarrichting in. 😉

10. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik doe het op gevoel :D

11. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ging op een krukje zitten in de douche en had er een hand spiegel bij. Eerst op gevoel, en daarna even checken. Ik was ook heeeeeeeeeel blij dat ik me had geschoren voor ik werd ingeleid, want door de knippen heb ik me ruim 6 weken niet van onderen durven scheren 😂😂

12. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Eerst beetje knippen (indien het lang geleden is :)) en dan met de ladyshave (ben bang dat ik me snijdt met het scheermesje) en handspiegel aan de slag. Als dat niet meer lukt, ga ik ff liggen en dan zo op de tast.
    Ml kijkt eventjes na ;).
    Nu ben ik momenteel, tot mijn grote verbazing nog vrij lening.

Als het echt niet lukt, ff hulp vragen van vl of ml...

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zat er niet zo mee hoe ik het in de zwangerschap kon scheren, gewoon op gevoel lukte prima. M'n probleem lag meer hoe ik het na de bevalling kon scheren, dood eng vond ik dat met m'n litteken van de knip. Soms doet dat nu nog 3,5 jaar later, zeer met scheren.

14. Keekje

Keekje Actief lid

15 feb 2016
    183
    0
    0
    Haha ik heb me vlak voor de bevalling laten waxen :)

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik ben getrouwd met een vrouw dus heb al gezegd dat zij het mag doen voor ik ga bevallen!
    eerlijk gezegd heb ik t nu al 2 weken niet gedaan maar ga elke week zwemmen dus gaat deze week wel weer gebeuren enja dan idd op gevoel en laten controleren door mn vrouw of zij doet het gewoon meteen. benen in/op bad, al doe ik dat minder vaak nu.

16. maliro

maliro Niet meer actief

Ik kwam dit plaatje net ergens anders tegen maar moest toch ff aan dit topic denken. Wel een beetje flauw dus neem deze reactie vooral niet te serieus ;)

17. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ik zou je aanraden om te harsen.
    Ik heb bij mijn vorige twee ook geschoren op gevoel
    Nou er bleven hier en daar echt wel haren over.
    Achteraf gezien best gênant zou er best raar hebben uitgezien

Maar nu hars ik voor maar tien euro.
    Echt zo fijn. ..dikke aanrader.
    Moet je ff een goed adresje vinden
    Vaak weten Turkse mensen wel wat. .goedkoper dan een salon

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou tegen die tijd doe ik het maar weer op gevoel. Ik vertikte het bij de vorige twee te laten zitten..praatte mezelf altijd in dat ze tijdens de bevalling het hoofdje dan al zagen zeiden oo kijk es wat een flinke bos haar hij heeft..uhmm nee dat was het hoofdje toch niet hahahhaa

19. sneakers

sneakers Actief lid

5 okt 2015
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zelf laat altijd harsen. Brazilian. . Dus ja nu ook weer. Ideaal straks ook geen omkijken naar voor 6 weken. Maar scheren moet je denk op gevoel doen.

20. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Heb ern ladyshave. Gaat als de brandweer

Deel Deze Pagina