Hoi allemaal! Er is hier misschien al eens een topic of poll over geweest, dan mijn excuses Ik ben benieuwd wanneer jullie na het stoppen van de pil en de onttrekkingsbloeding de eerste echte ongi hebben gekregen. Ook zou ik wel willen weten welke pil jullie hebben geslikt en voor hoeveel jaar. Ik heb 15 jaar lang de Diane-35 (en de laatste twee jaar Eigen Merk van de apotheek Diane-35) geslikt. Op 11 oktober 2007 heb ik de laatste pil geslikt en op 16 oktober 2007 heb ik een onttrekkingsbloeding gehad. Wij zijn gelijk flink begonnen met klussen. Tot op heden geen ongi gehad (en negatief getest).
Mijn eerste ongi kwam na 27 dagen. Ik heb 9 jaar mercilon geslikt, en toen kwam ineens dat trombose verhaal in het nieuws. Ik ben toen iov de huisarts overgestapt op mycrogynon30 en dat heb ik 6 jaar geslikt.
ha ik heb ruim 9 jaar microgyon 3/0 geslikt en kijk hier onder mijn cyclus en was zwanger en hoop na mk dat weer zo te hebben of helemaal neit ongie worden .
Heb bijna 20 jaar de pil geslikt, eerst een jaartje of 16 Marvelon, daarna overgestapt op mycrogynon. Mijn cyclus is direct goed op gang gekomen en ben in tweede ronde zwanger geraakt van onze dochter.
21 jaar lang de pil, Marvelon, Minulet, Mercilon. Laatste pilongi tot 1e echte ongi was 75 dagen. Daarna een cyclus van 23 dagen, daarna in de eerste bewuste ronde kaboem.......... raak.
mijn eerste echte ongi kwam na 32 dagen, de pil die ik slikte was Lovevette,en die heb ik ongeveer 4 jaar geslikt
Na 9 jaar microgynon30 na 25 dagen weer gewoon ongi. Raar is wel dat de eerste rondes heel regelmatig waren, pas later iets onregelmatiger :-?
ik heb ook de diane 35 11 jaar gebruikt en ik werd pas na 7 maanden ongesteld maar dit was bij mij ik heb ook op dit forum meiden gezien die ook de diane 35 hebben geslikt en die de maand erop gewoon ongesteld werden. Ik ben trouwens na 3 maanden naar de huisarts geweest en die heeft mij doorgestuurd naar de gyn. En daar moest ik in oktober komen als ik nog steeds niet ongesteld werd.
Bij mij duurde de eerste ronde het kortst. Daarna elke ronde iets langer! Ben benieuwt hoe lang het nu gaat duren (of hopelijk niet!). Ik heb 14 jaar de pil Marvelon geslikt.
Ik heb 5 of 6 jaar de Diana 35 geslikt. Ik ben gestopt midden in de strip op 27 september en 3 oktober kreeg ik me ontrekkingsbloed. En na 43 dagen ben ik ongesteld geworden.
ik heb 2,5 jaar de microgynon30 geslikt en werd na 32 dagen ongi... maar daarna... maja, we weten nu hoe het komt he.. succes
Ik heb 3 jaar de marvelon geslikt, daarna 6,5 jaar de mercilon en toen nog 2,5 jaar de nuvaring. Na mijn onttrekkingsbloeding werd ik na 29 dagen ongesteld.
bij mij duurde het bijna 80 dagen.... dus ruim 11 weken... maar nu is het ook duidelijk waarom dat zo was...
ik heb 6 jaar microginon 30 geslikt en zit nu nog te wachten op mijn 1e ongesteldheid...hoop natuurlijk dat ie gelijk weg blijft...ik zit nu op dag 31!
Ik heb 8 Jaar Microgynon 30 geslikt en mijn eerste ongi kwam na 26 dagen! Tweede cyclus 28 dagen erg netjes en hoop dat het zo blijft of nog liever dat ik snel zwanger ben! Liefs Wendy
Bij mij duurde het ongeveer 60 dagen. Ik heb van mijn 15de tot 25ste de diane pil gehad en daarna voor ongeveer 2 jaar de nuvaring. De twee maanden daarna heb ik getempt en toen kon ik niet zien dat ik een eisprong had. Dus dat kwam denk ik ook door het ontpillen. De laatste maanden heb ik wel een eisprong kunnen vinden maar helaas nog niet zwanger. Succes, ik hoop dat je niet lang hoeft te wachten!
eerste zwangerschap; 10 jaar pil en na 28 dagen ongi...2e cyclus zwanger. nu; 4 jaar pil en 1 jaar nuvaring...na ongeveer 50 dagen ongi... toen 42-19-35-?
Ik ben ook gestopt en ik zit nu al op dag 88.... Maar bij de meeste meiden gaat het wel wat sneller gelukkig