Oke moet even mijn verhaaltje kwijt!!! kort samen gevat 11-11-11 gestopt met de pil. helaas nog niet zwanger mogen worden MAAR NU???? mijn eerste dag van menstruatie was 6-maart-2012 t/m 11-maart-2012 En nu had ik dus ongesteld moeten zijn maar ben al bijna 5 dagen overtijd! inmiddels 2 testen gedaan allebij negatief Dus nu is mijn vraag kan de menstruatie zomaar weg blijven of ben ik toch zwanger en is het nog niet te zien op een test vind het zelf beetje eng allemaal ben nog al angstig af entoe morgen zo i zo ff de dokter bellen . Iemand hier ervaring mee? Groetjes Sanne
Ik zou over 2 dgn nogmaals een test doen. Mocht het dan nog negatief zijn en uitblijven even contact zoeken met de huisarts. Succes meid en hou ons op de hoogte.
misschien ben je er (on)bewust teveel mee bezig. heb ik ook gehad, en elke keer dacht ik dat ik zwanger was maar dat was dan ook niet zo.. maar hoeft bij jou niet persee zo te zijn..als je over een paar dagen nog niet ongi word zou ik ff na je ha bellen.
Je bent ook nog niet zo heel lang geleden gestopt met de pil, het kan ook zijn dat je lijf nog aan het ontpillen is.
Als je negatieve testen blijft houden, is de kans dat je nog aan het ontpillen bent groot. testen zijn tegenwoordig erg betrouwbaar. Zelf ook erg last gehad van ontpillen (zie onderschrift), Als je paar maanden verder bent en nog niet ongi bent geworden kans je afspraak maken bij huisarts. Eerder helpen ze vaak toch niet omdat je lichaam wel de kans moet krijgen om het zelf op te pakken Suc6