Ja dat snap ik wel, dat ze het aan de agenten overliet. Wat een oneerlijke wereld is dit toch! Als we iets voor je kunnen betekenen, op welke manier dan ook, laat je het dan weten?
Ow man wat onmenselijk. 34 jaar, hoe dan, dat moest toch gewoon niet kunnen Ik wou dat ik iets voor je kon doen, wat een hel
Ach jeetje... daar woon ik vlakbij en ik zag inderdaad al van alles voorbij komen op Social media. Heel heel heel veel sterkte!!!
wat ontzettend heftig nieuws! Ik wil jou en je dochters ontzettend veel sterkte en kracht wensen de komende tijd. Gecondoleerd met dit enorme verlies. Wat is de wereld toch oneerlijk
zo voel ik mij absoluut niet.. voor de meiden moet het gewoon door, ondanks verdriet en pijn. vandaar dat zij strakss naar mijn ex gaan.. en de kleine blijft bij mij
Wat vreselijk Heb dit met tranen in me ogen gelezen. Ik heb er geen woorden voor, wat verdrietig en wat oneerlijk. Heel veel sterkte.
Och lieverd wat een hel!! Dit is onvoorstelbaar wat jij nu door maakt. En kan mij alleen maar indenken hoe je nu nog hoopt en wenst dat hij gewoon zo binnen stapt. Ik weet niet wat te zeggen. Zou het liefst nu allebei mijn armen om je heen slaan en je willen troosten. Ook al ken ik je niet. Als iemand hier wat voor je kunnen betekenen.... Ik woon niet in de buurt maar mocht ik iets kunnen doen? Wat @Izzie7676 ook schrijft....
Oh wat is de wereld vreselijk oneerlijk! Ik heb er geen woorden voor.. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte en kracht toe. Je berichtjes zorgen voor een traan over mijn gezicht. Zo vreselijk.