Vreselijk kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen.. wat een hel.. snap dat het besef er nog niet is als iemand zo uit je leven word gerukt... kan niet meer zeggen dan dat ik je ontzettend veel sterkte wil wensen en hoop dat je veel lieve vrienden en familie om je heen hebt op dit moment.
Oh lieverd❤️ Het zal allemaal zo onwerkelijk zijn! Trek je het nog een beetje? Hoe doen de meiden het?
mijn 3 oudsten zijn bij mijn ex, die komen morgen weer terug.. Zij hebben het wisselend moeilijk met huilbuien, woedeaanvallen en standje negeren.. zelf staan de tranen te prikken maar komt er niet uit.. de jongste is vrij rustig, en lacht steeds naar zijn foto en is het papa dadada
Geef de meiden de ruimte... alle emoties nu zijn goed! Gooi het er zelf ook uit lieverd❤️ Op de momenten die voor jou goed voelen. Hele dikke knuffel! ❤️
gisteravond eventjes gehuild, en zonet dacht ik dat hij naast me lag te slapen toen ik wakker werd van onze jongste (bleek het stuk verdikt deken te zijn). Merk dat ik weinig meer kan hebben/verdragen..
Ik vind het zo erg voor jou en de kinderen. De dagen die je achter de rug hebt zijn verschrikkelijk maar deze aankomende tijd van leegte kan ook zo zwaar zijn want alles en iedereen gaat door met het leven en dat van jou staat stil. Hopelijk vind je steun bij lieve mensen om je heen en zal hij nooit vergeten worden.
Het is een hele pittere pil waar je nu doorheen moet bijten Heb je wel iemand die je kan helpen bij dit soort dingen?