Ach meis toch.. Wat een mooi hoekje heb je gemaakt! En wat vind ik het verschrikkelijk voor jullie dat naast dit grote verdriet er ook nog hoge kosten en het af moeten schrijven vd auto bijkomt.. Gelukkig heb je zo te lezen lieve ouders,dat is fijn. Deze heb je echt hard nodig nu! En tuurlijk vragen de meiden om papa, maar wel heel confronterend voor jou. Je draagt het verdriet nu dubbel. Hopelijk krijgen de kinderen ook hulp bij de rouwverwerking zo nodig. Knuffel ze maar extra vaak nu!
Ziet er mooi en netjes uit @Springboon. Rouwen doet zo'n pijn, verlies is zo inmens verdrietig. Voel wat je voelt, alles is goed. Hij zit in je hart en leeft in jullie dochter. Blijf dicht bij je meiden ♡ Sterkte!
Dit zei mijn sv vandaag ook.. nog steeds niet te bevatten hoe plotseling het leven kan eindigen en zeker zo jong.. Over ongeveer 5/6 weken hebben wij zijn as weer thuis, dan zijn we weer 'compleet als gezin.. Heb overigens op een appgroep (van mijn kippies-groep) al de grap gezegd: nou zou zo wel een crowdfunding nodig zijn, met al deze klote tegenslagen... Maar niet gedaan.. lijkt ook wel weer raar denk ik
Sterkte TS. Mooi plekje heb je gemaakt. Hopelijk kom je uit die bijkomende tegenslagen, zodat er rust komt om te rouwen.
Vind ik niet raar. Je staat er wel alleen voor zo, en als iedereen een beetje helpt dan maakt t toch wat lichter voor je hoewel ik je weerstand wel volledig begrijp. Maar sommige dingen hoef je niet alleen te dragen
Word al enorm geholpen met kleding voor de meiden, voeding voor de jongste en luiers.. Maar moet nog 4-6 weken minimaal overbruggen qua financieel voordat mijn inkomen er is.. En dan de onkosten die ik nog allemaal erbovenop krijg nog zien te regelen.. Kom er wel, al duurt het even . Blijf er wel bij dat ik mijn mannetje graag weer bij me wil hebben, mis zijn geur en armen om mij heen enz. Zelfs zijn gesnurk mis ik
och meid, wat vreselijk en onmenselijk dit. En alle ellende naast het gemis, niet te doen. Wat een prachtig plekje heb je voor hem gemaakt. Heel erg veel sterkte.
Vandaag echt een K-dag.. Ik wil niets meer.. wil geen eten en drinken en enkel maar weg.. wil naar hem toe En dat kan verdorie niet (in mijn hoofd ergere scheldwoorden maar hou het netjes hier).. Ik krijg niets gedaan en eerlijk? Het interesseert mij echt niets. Vannacht amper geslapen, nu kapot en brak.. En vermoed dat ik het ritme om begin te draaien.. Morgen moet ik naar de ha, ivm depressie (die ik al had), maar dit komt niet goed zo.. Wil hem terug, wil hem aanraken, voelen en vastpakken..
allemaal zo zo logisch Dit verlies is ondraaglijk . rouwen doet zoveel pijn en is een eigen proces ieder doet dat op zijn manier. woorden schieten hierin te kort. ik vind het heel goed van je dat je naar da huisarts gaat. En je depressie signalen kan onderscheiden. van rouw en depressie. Wens je veel sterkte en kracht moedige vrouw ben jij.Ik heb respect voor jou. Dikke knuffel ik ken je niet maar denk regelmatig aan je.
Ach lieve @Springboon Laat de boel even de boel, dan is het een rotzooi en dan was je een paar dagen even niet. Je zit midden in een rouw proces en niemand zal jou dat kwalijk nemen. Neem je tijd, schreeuw en huil! Je gaat al naar de huisarts en dat is hartstikke goed. Maar neem de tijd meid. Heel veel sterkte
Dat gaat helaas niet, zeker met de meiden niet.. kan niet veroorloven dat het huis een bende is.. Heb nog 7 wasmanden die al 2 weken de kasten in moeten (inmiddels bijna 9), staat op mijn slaapkamer maar ik trek het niet om dat op te ruimen.. En dan word ik de volgende dag boos op jezelf dat ik niets doe, en vervolgens doe ik alsnog amper iets..
Lieve Springboon. Is er niemand in je omgeving die jou dit soort dingen uit je handen zou kunnen nemen?? Ouders, tantes/ooms, nichten /neven, vrienden, goede collega's? Dat je het huis niet wil laten versloffen snap ik. Een rommelig huis maakt het in je hoofd ook nog een grotere warboel. Maar jij zou nu niet diegene moeten zijn om deze klussen te doen. Daar staat je hoofd begrijpelijkerwijs niet naar nu.
Tsja, dan heb je de keuze, of je doet het of niet. Want dit kost je ook bakken energie. Het kan ook juist fijn zijn om ff met je handen bezig te zijn. Of als dat niet lukt dan laat het ook echt los en laat toe dat het nu ff niet lukt. Zijn er mensen die dit van je over kunnen nemen? Of die het samen met je kunnen doen?