hoe moet ik nu verder?!! Dat kan bijna niet..

Discussie in 'De lounge' gestart door Springboon, 20 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Zie je pb Springboon, ik heb je geantwoord.

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja het moet uiteindelijk makkelijker worden, zeggen ze.. En dat is ook mijn doel, maar momenteel voelt het niet zo..
    Ben ook blij met de hulp van slachtofferhulp, daar heb ik echt wat aan.. Ook om niet enkel maar te praten over wat er gebeurd is, maar ook over dagelijkse dingen en soms wat lachen (waar ik mij dan schuldig om voel, maar hij leert mij dat het absoluut mag)

Syane vindt dit leuk.
  3. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ook ik maak later op de maand wat over.
    Hopelijk helpt dit je allemaal een beetje.

Springboon vindt dit leuk.
  4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Zou ik misschien je adres in een pb mogen ontvangen?
    Dan maak ik een mooi boodschappen pakketje voor jullie, zodat jullie er weer even tegen aan kunnen!

dreumesje, Snoepjes en Springboon vinden dit leuk.
  5. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    Dat voelt idd niet zo. En mensen die alsmaar zeggen dat je zo sterk bent kan je ook wel wurgen:| want zo voelt het helemaal niet maar je moet wel door voor je kinderen.

Je mag idd gewoon lachen en ook leuke dingen doen (ook al doe je het alleen voor de kinderen). Dat betekent niet dat je verdriet minder is of dat je daarom niet aan je vriend denkt.

Ik denk veel meer aan mijn man dan toen hij er nog was. Dan is alles vanzelfsprekend en nu besef je ineens dat dat niet zo is.

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Voel mij zelfs schuldig als ik de meiden even niet om mij heen heb en ik daar dan 'blij' om ben.. En dat zeg ik dan ook wel, maar die opstandig gedrag maakt het wel vermoeiend (Maar logisch gedrag van de meiden)

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Lieve Springboon,

Allereerst heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Fijn dat er zoveel meiden op Zwangerschapspagina zijn die je willen helpen. Door het verloop van dit topic voldoet hij alleen niet meer aan de regels, waardoor we hem moeten sluiten. (We zullen 'm niet verwijderen.)

Het starten van een nieuw topic waarin je je verhaal doet en vraagt om adviezen is natuurlijk gewoon toegestaan. Probeer alleen wel te zorgen dat het topic blijft voldoen aan de regels.

Nogmaals veel sterkte.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Viviennee en MyMiracle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina