Oh wat verschrikkelijk om te lezen! Woorden schieten me tekort. Lieve Springboom, ik wens jou en je kinderen heel veel kracht en liefde toe de komende tijd.
Lieve ts Ik heb je een prive bericht gestuurd Je bericht bleef maar hangen had het al gelezen vannacht. Het ongeluk is dicht bij ons gebeurt. Wat is de wereld toch klein Liefs en heel veel sterkte!
Gecondoleerd met het verlies van jouw lieve man. Wat een afschuwelijke nachtmerrie. Ik wens jou heel veel kracht.
Wat een afschuwelijk bericht ik kan mijn tranen niet bedwingen Ik wou dat ik wist wat ik moest zeggen, maar ik heb er geen woorden voor.. Ik wil jou en jouw dochters alle sterkte en kracht van de wereld wensen. En weet dat er aan jullie gedacht word.
Wat een vreselijk bericht. Gecondoleerd met het verlies van je man, heel veel sterkte en kracht voor nu en de toekomst. De wereld is erg klein, ook voor mij zo dichtbij en Winschoten al helemaal.
Wat ontzettend vreselijk en oh zo oneerlijk Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet. Heb het met een brok in mijn keel gelezen en mijn hart huilt met je mee.... Heel veel sterkte voor jou en je kinderen toegewenst ❤️
Mijn hart huilt met jou en de kinderen en jullie familie mee. Wat verschrikkelijk dat jullie dit is overkomen. Heel veel sterkte meid!
Brok in mijn keel, wat verschrikkelijk! Wil van alles neerzetten maar ik heb er echt geen woorden voor... Ik wens jullie alle kracht en sterkte toe.
Zeker ben jij heel sterk! Je staat er voor je kinderen. Je gaat door wat nu even moet. Als het moment komt dat dat niet meer hoeft dan durf dat ook toe te laten. Je bent een topper! Nooit vergeten!
Gecondoleerd met dit intense verlies, ik wens jou en jullie meisjes veel kracht en sterkte toe in deze zware en donkere dagen.
Wat afschuwelijk.....heb er geen woorden voor......wens je alle kracht van de wereld toe, ook voor je kinderen....dikke knuffel.....