hoe moet ik nu verder?!! Dat kan bijna niet..

Discussie in 'De lounge' gestart door Springboon, 20 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Wat afschuwelijk! Gecondoleerd met dit grote verlies. Wat is het leven oneerlijk!

2. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Wat afschuwelijk! Gecondoleerd met dit grote verlies. Wat is het leven oneerlijk!

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Och Meis, wat verschrikkelijk. Gecondoleerd met het immense verlies.

4. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    vreselijk..veel sterkte voor jullie allen

5. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Wat verschrikkelijk heftig en oneerlijk. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.

6. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk! :( Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit vreselijke verlies.

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wow, niet voor te stellen..... Heel veel sterkte en kracht toegewenst met dit grote verlies!

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte en kracht toegewenst!

9. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.212
    1.061
    113
    Vrouw
    Wat vreselijk zeg, gecondoleerd en heel veel sterkte.

10. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Dit lees je in kranten en je hoopt dat het een ver van je bed show is. Jij zit midden in het verhaal. Wat ongelooflijk veel kracht wil ik je toe wensen. Heel erg veel sterkte met dit gigantische verlies!

11. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    Hier zijn geen woorden voor.. Gecondoleerd, heel veel kracht en sterkte gewenst, zo oneerlijk..

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Lieve, lieve schat.

Hier zijn we dan, totaal onvoorbereid en zo onwerkelijk dit.
    Wat een plannen hadden wij samen schat en wat keken wij samen uit naar een goede toekomst samen met de 4 meiden. Onze meiden zei je wel vaker, met Arwyn als ons bewijs van de liefde voor elkaar. Samen zouden we oud worden en op onze oude dag zouden we een scootmobiel race gaan houden en konden we samen terug kijken op onze jaren samen, en ook op onze reizen die we samen zouden maken, want daar lag je passie en je wou het ons ook laten ervaren.
    Echter sloeg het noodlot toe op vrijdagochtend 19 april. Je berichtte mij dat je op je werk was en je begon je niet lekker te voelen, maar het zakte wel weer af en je zag het goed in. Een uur later bel je mij op, je kwam naar huis, naar je 5 meiden zoals je ons noemt. Echter kwam je niet thuis en belde wij elkaar onderweg dat je naar huis reed..
    Het is niet te bevatten, de leegte, het gemis, je humor, het gelach en vooral de warmte die je over je heen had.
    Schat, ik ben zo blij dat wij samen het geluk en de liefde in elkaar hebben gevonden en dit ook meermaals per dag naar elkaar uit spreken. Want ja ik zeg het je nog steeds elke dag, zoveel liefde ongekend. Wij zijn gelukkig met ons 6-en, en ik zal mij moeten hervinden en voor onze meiden blijven vechten en doorgaan. Maar wil je niet vergeten dat ik, of beter gezegd wij, ontzettend veel van jou houden?! Jij bent onze grappige, lieve, zorgzame en lekkere, ja ik ga het ook gewoon zeggen want daar hield je stiekem veel van, man en dat zal je altijd blijven.
    Voor ons als gezin is het niet te bevatten, we hadden afgesproken over minimaal 50 jaar! Maar de realiteit is keihard en oneerlijk. Maar wij weten dat je er bent en er zal zijn, pas je goed op ons?
    Lieve schat, ik zou zo wel hele dagen door kunnen gaan maar daar verveel ik jou ook maar mee.
    En daar krijgen wij jou niet mee terug..
    Lief? Ik hou van jou! Heel erg veel! Rust zacht… kus

Mayflower, Beertje8, dreumesje en 29 anderen vinden dit leuk.
  13. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Wat een afschuwelijke hel. Ontzettend oneerlijk. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd.

14. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wat verschrikkelijk :(
    Heel veel sterkte!!

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat een vreselijke nachtmerrie is dit voor jullie!
    Mijn hart huilt met jullie mee.

16. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Poeh wat is dit heftig en wat heb je het ontzettend mooi verwoord. Normaal lees ik vooral mee maar ik kon en wilde het bericht niet weg klikken. Heel veel sterkte, ook je meiden. Wat een verschrikkelijk nieuws, ik denk aan je!

17. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    :cry:wat intens verdrietig.
    Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en jullie meiden.
    Dat jullie de kracht kunnen vinden om door te gaan.

18. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Lieve springboon, wat moet dit een hel zijn voor jou... Tranen rollen over m'n wangen tijdens het lezen van je verhaal. Je klinkt als een hele sterke vrouw. Ik zou niet weten hoe ik verder zou moeten in die situatie. Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je dochters...

19. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Wat verschrikkelijk en wat ontzettend oneerlijk. Heel veel sterkte voor jou en je meiden. :(

20. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Niet te bevatten!! Nu in een nachtmerrie. Nu zoveel te regelen. Nu al ondraaglijk, straks neemt het leven zijn loop weer. Maar is alles voorgoed anders. Wat een moeilijke toekomst. Woorden schieten zo tekort. En kunnen niet vertellen hoe zwaar dit voor jou en kinderen is.

Deel Deze Pagina