Wat is dit afschuwelijk en onwerkelijk zeg... en ZO jong.. mijn God, dan heb je nog een heel leven voor je Ik weet niet wat ik moet zeggen.. wil je ontzettend veel kracht en sterkte wensen voor de komende lange tijd.. vreselijk....
Met tranen in mijn ogen lees ik je berichten, wat een ongelooflijke hel! Ik wil jou, en jullie meiden onwijs veel sterkte toe wensen! Dikke knuffel....
Oh @Springboon Wat ga jij door een regelrechte hel momenteel! Ik kan je niks vertellen waardoor je pijn minder wordt, ik kan je alleen zeggen dat ik je enorm veel kracht en sterkte wil toewensen en uiteraard je dochters en overige familie ook.... Wat is dit intens verdrietig.
Wat vreselijk... ik heb er geen woorden voor! Ik wil je heel veel sterkte wensen bij het dragen van dit onmenselijke verdriet
Oh lieverd wat een hel! Ik zag het nieuwsbericht voorbijkomen, wat heftig dat jij het ook eerder zag dan dat de politie aan de deur stond. Ik woon bij je in de buurt. Mocht je op wat voor manier hulp nodig hebben of iemand willen om tegenaan te kletsen, schreeuwen of huilen, stuur me dan een berichtje. Heel veel sterkte ❤
Jeetje wat zit jij in een verschrikkelijke nachtmerrie! Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Meer weet ik niet te schrijven, ik ben er stil van en heb de tranen in mijn ogen.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Tranen sprongen in mijn ogen na het lezen van je 2 berichtjes. Hoe ontzettend oneerlijk is het leven... Ik wil jou, je dochters en verdere familie en vrienden heel erg veel sterkte wensen...
Oh meid, wat afschuwelijk! In je berichten voel ik je pijn, wat ontzettend oneerlijk! Woorden schieten te kort, heel veel sterkte!!
Hiervoor schieten woorden echt tekort wat een verschrikkelijk bericht. Ik wil jou en jullie meiden heel veel sterkte wensen de komende periode en jaren.