Wie kan mij helpen? Ik ben totaal niet van de getallen, waarschijnlijk heb ik geen rekenknobbel. Goed komt ie: 26 maart laatste menstruatie Rond 10 april eisprong 20, 22, 23 april posi getest 23 april echo ivm cyste eileider (niets te zien) 5 mei uitwendige echo vk vruchtzakje en dooiertje te zien. 7 mei inwendige echo ziekenhuis, vruchtzakje dooiertje en mini vruchtje 13 mei vk uitwendige echo vruchtje met kloppend hartje! Nou zei ze gisteren dat ik waarschijnlijk pas 6 weken zwanger ben. Kan dit eigenlijk wel? Probeer het uit te rekenen, maar al die getallen gaan me een beetje draaien. Misschien iemand die me kan helpen?
Als je 10/04 je eisprong hebt gehad zou je nu bijna 7 weken moeten zijn. Maar in het begin in het vruchtje nog zo klein dat de termijn moeilijk in te schatten is. Is wel raar dat ze het hartje pas gisteren de eerste keer zag kloppen. Alhoewel... Voor nog geen zeven weken is dat zo gek nog niet... Wanneer krijg je opnieuw een echo?
Ik mag vrijdag weer gaan. En volgende week dinsdag, ik word behoorlijk bezig gehouden. Hihi. De eisprong is gewoon de standaard berekening, ik voel het niet ofzo ik heb ook geen ovulatie testen gebruikt.