dag dames.. ik vroeg me af, hoelang het bij jullie duurde voordat jullie zwanger werden vd 2de... en dan in vergelijking met de eerste... was dit snel of lang? liefs..
hoi hoi, Ik was van de 1e met 9 maanden zwanger. Nu zitten we in de 6e ronde voor een 2e en zitten op het wachtbankje dus... bij mij geld het niet echt dat de 2e sneller is dan de eerste. Liefs J
1ste - 3de ronde 2de - 2de 'ronde' (hebben namelijk toen niet veel geklust, was na 1 keer onveilig en volgens mij niet eens rond de eisprong zwanger)
De 1e in 0 keer.....Dwars door de pil heen.Kwam erachter met 8 weken! De 2e 6 maanden over gedaan Deze zwangerschap ronde 3,ronde 2 was een vmk.... Dus verschilt erg..........
de eerste in ronde 1 daarna in oktober voor een 2e gegaan weer in 1 keer maar dit is met 7 weken een miskraam geworden, nu is het afwachten...
1e: ronde 3 2e:ronde 7 (8 maanden na geboorte Justin) Toen een hoop mk maar geen van allen geplande zwangerschappen. Nu in ronde 2 voor een derde wondertje
Bij Roos in de 2e ronde bij Suze in de 2e ronde ik besef heel goed dat we hier een ongelovelijke mazzel mee gehad hebben