Hoe moet je tempraturen???

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door angilla, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Wie ow wie kan mij helpen???

Ik wil bij frertility friend gaan temp alleen ik kan helemaal geen eng en nu moet ik iets invullen en ik heb geen idee wat ik moet doen.

Nummer 1 = moet je in fahrenheit of celsius temp
    Nummer 2 = van af wanneer moet je je temp want vandaag is mee eerste dag dat ik van de menstruatie af ben.

Alvast bedankt

2. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

als je geen engels kan is t wel een btje moeilijk. Je kan t ook gewoon op papier doen of ff woorden die je niet kent opzoeken bij bv google en dan taalhulp.

Ik zou als ik jou was celcius kiezen...in NL meten we nml in celcius de temperatuur.
    Meestal begin je vanaf dag 1 van je cyclus met temperaturen, dus de eerste dag van je menstruatie. Je bent nu van je menstruatie af en je kan dus ook vanaf morgenochtend beginnen.
    Vergeet dan niet de goede datum in te vullen in de grafiek en ook de eerste dag van je cyclus in te vullen ( dus dat je ongesteld was bv..dag 1 t/m 5 en vandaag dag 6 niet meer )

Temperatuur elke dag op de zelfde manier en dezelfde tijd...dus voor je opstaat , meteen als je wakker wordt.

zie je bv mijn kaartje hieronder...die van vorige maand staat eronder.

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik zou in celcius doen. Gewoon wat jouw thermometer aangeeft. Tenzij jij een fahrenheit-thermometer hebt natuurlijk ;)

En je moet beginnen op dag 1 van je cyclus (eerste dag van je menstruatie). Dag 10 heeft niet zoveel zin.

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Deel Deze Pagina