ik zit met een vraag wat mijn ei betrefd 5-7 was mijn 1e dag menst vanaf die dag heb ik mijn temp bij gehouden nu vraag ik me dus af wanneer mijn ei is geweest ik zelf denk namelijk cyclusdag 22 of 23 .. mijn temp is heel die tijd tussen de 36.6 en 36.8 geweest en vanaf dag 23 37 en37.2 dus denk dat ik er dan vanuit moet gaan dat toen mijn ei is geweest of??? 3-8 begon ik iets te vloeien dus dacht nog dat is vroeg als mij ei pas op 27 juli is geweest .. of is mijn cylus nu zo in de war dat dit kan ...??? heb nu ook sins gister gevloelige tepels en licht misselijk en ruik best sterk
hmmm ik snap het niet helemaal Ik begrijp dat je 27 juli je ei had (denk ik ook Dag 22). Op 3 augustus dus wat bloedverlies,...(misschien innesteling geweest) en nu heb je nog geen menstruatie gehad? Blijft je temp wel hoog? Misschien dan even testen!!! Succes Lotte
dank je wel . ook niet meer verwacht hoor omdat ik ongi was geworden het was wel heel min .. en toen begin deze week mijn tepels gevoelig werden en jeuken dacht ik nog nou dit kan denk ik nooit van mij ei komen dat zou dan wel erg vroeg zijn ..... dus toch maar getest (zie album) deze is wel licht maar wel duidelijk wist niet wat ik zag mijn vriend zei al ik heb het heel de tijd geweten ondanks die lichte bloeding haaahhah