Hoi meiden, Vandaag ben ik welgeteld 15 dagen overtijd...twee weken geleden heb ik twee zwangerschapstesten gedaan (weliswaar van hetzelfde merk v/d carrefour) en was twee keer negatief. Vorige week maandag dan naar dokter geweest voor bloedtest, maar die was helaas ook negatief. Nu ben ik dus nog steeds niet ongi en maak mij een beetje zorgen kHeb vrijdag dan maar eens afgesproken met de gyneacoloog om eens grondig te kijken of alles wel in orde is. Ben nu al 2 maanden gestopt met de pil en de eerste maand na de pil had ik op "normale" tijdstip mn regeltjes ...nu ben ik 15 dagen noch ongi noch zwanger... Zou ik ondertussen toch zwanger kunnen zijn?
Klinkt als ontpillen... Ik ben in het verleden weleens gestopt met de pil en ben daarna 6 maanden niet ongesteld geworden... Momenteel is mijn cyclus ook weer een grote rotzooi en ben ik ook alweer even over tijd. Theoretisch gezien kan alles natuurlijk, maar ik denk dat het ontpillen is
Het kan wel een halfjaar duren voordat je cyclus weer enigszins regelmatig is. Het zegt niks dat je vorige maand wel netjes op tijd ongesteld werd, ik denk dat je lichaam gewoon nog even zelf op gang moet komen en daar is soms wat tijd voor nodig. Als de bloedtest negatief was, dan ben je ook echt niet zwanger. In het bloed kun je al heel vroeg een stijging van het zwangerschapshormoon zien, als je zwanger bent had dat toen te zien moeten zijn aan je HCG-waarde. Ik denk dat er niks anders op zit dan afwachten, je menstruatie opwekken doen ze nu ook nog niet. Ik hoop dat je snel ongi wordt!
Ja, jullie zullen vast wel gelijk hebben, maar ja, je blijft natuurlijk hopen he... Vandaag nog steeds niet ongi, Het is gewoon vresellijk als je niet weet waar je staat, zowel niet zwanger als niet ongi, je kan dus geen stap verder. Zowieso zal het niet slecht zijn om eens naar gynea te gaan gewoon om eens een globaal onderzoek te doen enz... Toch bedankt hoor....ik hoop dat ik snel meer nieuws mag hebben