Hey... Ik heb gister aan mijn vriend gevraagd, (wij zijn nog niet lang bezig voor het echie) op wat voor manier hij het zou willen weten als we zwanger zouden zijn. Zou hij samen met mij de test willen doen en samen afwachten? Of zou hij gewoon willen dat ik het hem ging vertellen? Nou hij zou het wel merken aan mijn reactie zei hijzelf. Hij vind er niks aan om samen een test te doen... Dus ik heb wel al een idee als het zover is om het hem te laten weten. Door middel van het boek: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt? Hoe zouden jullie dat doen, en hoe zouden jullie je omgeving het vertellen? Groetjes
Ik heb al een lief rompertje thuis liggen, als het zover is pak ik die in (hij weet niet dat ik hem heb) en geef ik hem als kadotje.. Hij zou er het liefste mee verrast worden.. De omgeving weet ik nog niet, mijn schoonfamilie weet dat we bezig zijn, maar ben bang dat ik dus niet tegen ze kan liegen als ze vragen of het al zover is.. Mijn familie zou ik het pas vertellen na de 1e echo.. Die wonen ook wat verderweg en zie ik dus ook niet zo vaak.
Wij hebben de eerste keer onze ouders een lijstje gegeven met een gedichtje er in! Zodat ze zorda het kindje geboren zou zijn, een foto in het lijstje kan! De tweede keer heb ik voor mijn vriend een speentje gekocht met de tekst Papa is the best er op! Denk dat ik de volgende keer, maar eerst het gewoon bij een positieve zwangerschapstest houd voor mijn vriend! Na de 3 maanden en een supergoede echo weer wat leuks aan de ouders geven natuurlijk, maar weet nog ff niet wat nu, dus ik lees ff mee naar goede ideen hier!
Er is al eens een topic hierrond geweest maar vind het wel leuk. Ik ga (nog eens) vertellen hoe tof mijn nicht het gedaan had. Zij wist de dag dat ze trouwde dat ze zwanger was. Na hun huwelijksreis kwamen we samen met de familie om hun film van de reis te bekijken. Maar...het was een echofilmpje van de baby! Super leuk! En origineel, vind ik. Lieve groetjes!
Nou mocht ik nu zwanger zijn, dan zijn we ongeveer 3 maanden zwanger als we terug komen van onze huwelijs reis! Dus mocht het zo zijn, is dit een geweldig iets om te doen ja1 Heel gaaf van je nicht!
Zelf de test doen en als manlief thuis komt geef je hem de test in een doosje (dat stukken groter dan de test is) met een leuk papiertje en een strikje er om heen. Misschien met een kaartje er in met 'Gefeliciteerd je word papa!' Zoiets had ik in ieder geval voor ons in de planning Groetjes!
hihi spunky...echt iets voor jou harmen was thuis toen ik de test deed, de streep kwam meteen dus ik heb de test gepakt en voor hem neergelegd met de boodschap:" Schat als beide streepjes er over een paar minuten nog staan dan wordt je papa. hij heeft 5 minuten naar de test zitten staren met zn mond wijd open!
ja leuke ideeen allemaal. inderdaad leuk om te horen hoe een ander dat zou vertellen. hahaha. mijn man wil er graag bij zijn als ik de test doe, maar ik ben het hier absoluut niet mee eens ahaha. ik zou zelf de test doen en als die positief zou wezen dan zou ik de test inpakken en hem geven als cadeautje maar dan wel in een andere verpakking en dan zijn gezicht dat zou echt vet gaaf wezen! ik zou mijn ouders een kopje ofzo iets geven van opa en oma erop ofzo. die van die echo had ik al eerder hier gelezen van jou. ik vindt het zo'n briljant idee. echt super gewoon! ja verzin dat maar eens het is heel simpel maar kom daar maar eens op. ja echt leuk liefs
Ik heb het er laatst met mijn vriend over gehad en hij zou het als verrassing willen horen. Haha, samen testen ('terwijl jij over dat ding heen piest')lijkt hem niets Het leek me eerst heel leuk om daarna als verrassing kleine Nike's ofzo te kopen, maar inmiddels lijkt een eerste pakje (welke hij/zij aan mag als we uit het zkh komen) ook erg leuk...haha, denk dat ik tot die tijd nog wel 10 keer verander...en hoop voor mn beurs dat ik uiteindelijk niet alles tegelijk koop
ik had al helemaal bedacht dat als ik een posi test had ik 'm in zou pakken met een leuk babydagboekje erbij... maar toen ik EINDELIJK 2 strepen EN 'zwanger' zag staan, ben ik gewoon als de wiedeweerga naar beneden gevlogen! Mannetje had last van z'n rug en het enige wat ik nog kon uitbrengen was 'misschien heb ik wel een cadeautje wat je rugpijn eventjes wat minder kan maken'. Heb de tests voor z'n neus neergegooid en vervolgens in huilen uitgebarst! En mannetje sprong op (ondanks z'n rugpijn) en heeft me heeeeeeeel lang geknuffeld! (En toen zei hij: okeeee, dan mag je nou wel ff forummen ) Oja...onze eerste zwangerschap was helemaal niet gepland dus heb ik het hem vertelt toen hij 's middags thuis kwam van z'n werk. Ik had de test 's morgens gedaan en ben toen gauw bij de bakker gebakjes gaan halen voor ons twee En bij mijn tweede zwangerschap heb ik ook netjes gewacht tot hij thuis was. Eerst toen iets schattigs verteld over onze dochter en toen er achteraan: leuk he, pappa zijn? Zou je het nog wel een keertje willen worden?
Ik had het boekje "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" al in de kast liggen, maar nu we in de MMM zitten is het toch fijner om met zn tweeen te testen omdat we al zoveel tegenslagen hebben gehad.. Want de titel van het boek is eigenlijk niet meer zo van toepassing..
Hoe mijn vriend het aan zijn vader "vertelde" kan nu niet meer, maar vond het wel super, dat gezicht haha Ik was zwanger nog, rond de tijd dat maxima was bevallen van euhm..Alexia?(2007) en mijn vriend vroeg, wil je een "koekje" bij je koffie?"ja, lekekr!" was uiteraard het antwoord Kreegie een beschuitje met wit/oranje muisjes, vragend kijken "ja, uit gebrek te weten of het een jongen of meisje wordt" Dat hoofd!Ge-wel-dig, superblij natuurlijk
he mienime dat is ook een leuk idee ja maar als ik zwanger ben dan denk ik niet dat ik tijd heb om dat te halen dan ren ik naar mijn ouders en vertel ik het ze gelijk denk ik hahahaha.
Mijn vriendin heeft het ook heel leuk verteld. Ze kwamen op eenzondag middag met een smoesje hier naar toe, zogenaamd onze bouw bekijken. En ze had hele tijd een trommeltje in haar hand. En nou ja na een poosje kletsen zegt ze ja ik heb ook nog wat gemaakt, deed ze trommeltje open en daar lagen chocolaatjes in met blauw witte spikkels en chocolatjes met rosewitte spikkels en er lag een briefje onder. Dus ik kijk haar aan en schuif zo die choclaatjes aan de kant om het briefje onderop te lezen en daar stond, in september mogen jullie de echte beschuit met muisjes komen eten. Ohhh ik was zo blij voor ze, vond het ook heel leuk idee.
hihi, thanks, maar we hadden het bij toeval in huis(kreeg je geloof ik gratis bij een pak beschuit). scheelde ook, dat we geen auto hebben en toentertijd niet echt bij elkaar in de buurt woonde en hij kwam toen langs, dus kwam goed uit zo de dag dat ik getest had, stond sowieso vast dat ik met de trein naar mijn ouders zou gaan en ik zat zoooo vol met vragen enzo en voelde me zo onzeker van al die steekjes en gerommel in mn buik, dat ik tijdens het eten maar mompelde: "Zo, laat ik nog maar een schepje nemen, want ze zeggen dat je dan voor 2 eet, he?" Mn hart bonken, joh whahaha Mijn vader knikte al, van ja zie je wel, dacht ik wel en mn moeder die vroeg "ja?" en toen knikte ik heel voorzichtig ja en toen omhelsde ze me, wij tranen in onze ogen hihi. Dat weekend werd ik door mijn vriend en zwager met de auto opgehaald en we hadden bij het huis waar we toen woonde echt mega-irri vluchtheuvels/drempels op de weg, dus toen zeiden we:" Niet zo hard over die drempels heen hoor...OME(naam)!"(hij werd voor het eerst oom).
ontzettend leuk! ik zat nu te denken, is bijan hetzelfde, zag in een tijdschrift dat je nu op M&M's een eigen tekst kan laten zetten, maar toen ik keek vond ik het allemaal heel vaag en we zijn toch niet zwanger(nog) Mijn beste vriendin hebben we het verteld toen we net terug waren van vakantie in Frankrijk.Lieten we foto's zien waar we waren geweest en we hadden de echofoto ertussen gedaan, toen zeiden we "en nu komt er een ECHTE natuurfoto!" En toen kwam de echofoto dus in beeld
Ohh wat een leuke verhalen allemaal! Ik ga nog meer ideeën op doen..maar tot nu toe hebben we 3 shirts (vader, moeder, stiefvader) in gedachten met ik wordt opa/oma! Mn zusjes zullen we dan bij zijn, dus die weten het dan ook gelijk. Voor het gezin van mijn vriend doen we niets bijzonders, mijn vriend gaat het hun vertellen en verder niks.. Voor vrienden weten we het ook nog niet, gewoon de echo laten zien denk ik Op mijn werk zijn ze gek op taart, dus wil ik een fototaart met de echo laten maken die versierd is met roze en blauwe muisjes
Nou alleen de test doen mag ik niet van mijn schatje hij wil er samen op wachten . Mijn zusje vraag ik gewoon of ze haar loon erop heeft staan die zei namelijk ooit als je het me maar wel verteld aan het begin van de maand ze wil namelijk gelijk shoppen voor de kleine krummel. Tja en de rest weet ik nog niet ik zie wel als het zover is ik ben alleen bang dat ik niet op de eerste echo kan wachten te ongeduldig
ik kan het niet eens als een verrassing houden als het zo ver mocht zijn. Mijn vriend is aan het eind van mijn cyclus nog zenuwachtiger dan ik. Hij smst me dan plat