Voorlopig nog niets, maar voor mij in ieder geval geen kinderopvang voor de 6 maanden! En als we het finfancieel kunnen redden dan blijf ik tot hij 1 jaar is zeker thuis.
Als mn meisje 2 is gaat ze 2 ochtendjes in de week naar de peuterspeelzaal. Leuk met kindjes spelen. Eerder vind ik het niet nodig. Ze is wel eens per maand een middagje bij oma, maar dat telt niet
We hebben de opvang besproken met 12 weken... dus nog effe afwachten of ik natuurlijk op tijd beval...
Emiel is op 1 oktober voor het eerst naar het KDV gegaan. Hij was toen bijna 12 weken. Hij gaat 3 dagen per week en vindt het er heerlijk. Slaapt en eet net als thuis, geen problemen tot nu toe.
Ik werk niet maar ik ga mijn dochter als ze 6 maanden is wel 1 dag naar het kdv brengen puur zodat ze met andere kindjes leert spelen.
de eerste keer dat ze naar t kdv moet is 5december ze is dan 3,5 maand ongeveer. zal wel moeten want ik moet werken
De 1e keer toen ze 10 weken was. Dit was geen succes en heb toen een tijdelijke andere oplossing gezocht. Nu gaat ze weer sinds dat ze een jaar is, wel even wennen, maar nu gaat het goed
Jesper zal 16 weken zijn als ik weer begin met werken. Waar hij naar toe gaat is nog altijd niet duidelijk aangezien het kdv met de mededeling kwam dat ze vol zitten op dinsdag....ben nu druk op zoek naar een gastouder.