Waarom heb ik zo'n vent die het niet doorheeft dat ik pijn heb? Ik ben gisteravond gevallen en heb nu m'n arm en schouder gekneusd en kan niet eens m'n kinderen verzorgen. En nee ik krijg geen medeleven maar het enige wat hij zegt is gewoon doorgaan en hij durft het zelfs te zeggen dat ik niet moet zeuren! Dat hij nou altijd door de pijn heen gaat en half dood moet gaan voor hij eens zich ziek meld betekend toch nog niet dat ik datmoet doen! Toen ik 35 weken zwanger was ben ik opgenomen in het ziekenhuis ivm bekkenpijn en voorweeen en moest daarna plat maar voor hij dat inzag moest ik dus in het ziekenhuis belanden. Ahhhh even m'n frustratie kwijt hoor!
En voor dat ik dus in het ziekenhuis belandde had ik ook heel veel pijn en moest ik rust nemen maar dat had meneer niet door..
Wat kunnen mannen toch vreselijk irritant zijn soms. Wat jij verdiend is eigenlijk een knuffel van je man en wat extra zorg. En ook voor de kinderen... Jammer hoor dat hij dat niet inziet. Veel sterkte met je arm.
Balen hé. Hier ook zo'n man. Heb zware BI en doe nog steeds bijna alles zelf in het huishouden. Krijg je daarna een opmerking, tja je hebt weer te veel gedaan hé. Ehm ja, omdat jij het vertikt om me te helpen. Heel zelden draait hij een wasje, maar strijken en stofzuigen ho maar.
Is het bij jullie vent dan ook dat als ie ziek is dat hij zichzelf dan zielig vind en je niks meer aan hem hebt? Terwijl als jij ziek bent moet je gewoon doorgaan met alles? En waar ik ook zo boos om kan worden is toen ik krom liep van de pijn van m'n bekken en ik dus bijv. de afwas niet gedaan had kreeg ik 's avonds de opmerking dat het zo'n bende was in de keuken. Soms! Dan zou ik willen dat hij de pijn voelde die ik voelde.
wat klote voor je zeg! wens je beterschap! gelukkig heb ik bijna nooit wat en als het eens zo is dan neemt mijn man dat met liefde van me over... als hij eens ziek is gaat ie gewoon door en hoor hem nooit klagen...
Wij mogen niet zeuren van ze als we echte pijn hebben maar hun klagen steen bij been als ze een griepje of verkoudheid hebben.. dan gaan hun voor hun gevoel al dood.. sja Sterkte met je schouder!!
Als Martijn bijvoorbeeld valt dan pakt hij hem wel op en troost hem maar moet ook niet te lang duren. Maar meestal ben ik degene die troost enz want ik vlieg overeind zodra er iets gebeurt en m'n vriend gaat eens rustig opstaan en loopt er rustig naar toe. 'gelukkig' kan Martijn heel veel hebben en heeft niet zo snel pijn. En als Emma bijvoorbeeld krampen heeft word hij daar heel onrustig van en word snel geïrriteerd. Ik denk dat hij als kind ook niet zo snel getroost werd enz.
Sterkte meis! En erg herkenbaar hoor, meneer heeft last van zijn rug en moet dat zo'n 5 keer in een uur aanhoren. Heb zelf een super zwangerschap gelukkig, maar wanneer ik gister zei dat ik toch wel iets te ver had lopen sjouwen met de boodschappen en dat wel voelde kreeg ik totaal geen reactie.
oh meid ik herken het zo.... woensdag mn schouder half uit de kom gehad. En sinds die tijd ongelovelijk veel pijn. In eerste instantie mocht ik niet eens zeggen dat ik pijn had totdat gister de dokter zei dat ik toch echt een week rustig aan moest doen. Toen kreeg ik de opmerking ja het komt niet uit nu!! wat moet je daar nou mee. Ik moet een week rust houden maar de strijk en stofzuigen blijft liggen want hij vertikt het gewoon.
Ahhhh jemig dat zo'n vent dat niet doorheeft snap je niet. Jij ook sterkte met je schouder. Vanochtend zei m'n vriend ook dat hij niet vrij kon nemen omdat er niemand beschikbaar was om hem over te nemen. Dus ik zei en als het gebroken was geweest? Tja dan was het anders..
Maar dit kan een heel andere reden hebben. Gelukkig is mijn man niet zo'n hork, al zal hij uit zichzelf niet veel doen. Daar is het een man voor...(ze zijn er wel, maar helaas erg weinig) Hij doet alles voor me, maar dan moet ik t wel vragen (vaak meerdere keren, want hij is t zo weer vergeten) Hij zal ook nooit zeggen dat t huis een zooitje is als ik veel last heb van mn rug, ook niet als ik gewoon eens geen zin heb. Maar mijn man wordt ook onrustig als de kids krampen of iets onverklaarbaars hebben waarom ze uit hun hum zijn. Dat wordt hij omdat hij het probleem niet op kan lossen, en mannen staan erom bekend dat ze graag dingen op willen lossen. Zijn kind heeft pijn en hij kan het niet verhelpen....daar wordt hij zelf onrustig van. En ik herken t ook dat een man ontzettend zielig is als ze zelf pijn hebben of ziek zijn.
Verschrikkelijk zeg, blij dat mijn man niet zo is. Die geloofd me meteen als ik bijv pijn heb of wat dan ook. Heeft hier in de zwangerschap nog meer geholpen dan anders, hoefde echt niet 1 boodschappentas meer te dragen... En tegen huilende babies kan ie gelukkig ook prima... Maar snap dat dit dus écht balen is!! Sterkte,hoop dat het gauw over is.
He, eerlijk gezegd vind ik dat je best een beetje harder voor je vent mag zijn en hem gewon meedelen, ik kan het niet door mijn schouder dus of je regelt oppas of je blijft thuis.Daarnaast is het JULLIE huishouden en dat betekend dat hij best wel wat kan doen en dat jij dat kan eisen.. En met bi het hele huishouden nog doen??? kan niet he.. Ik snap niet zo goed dat jullie het pikken, alsof jij de enige bent die in dat huis woont? martin zag het erst ook niet , maar na 10000X herhalen en een slecht lijf.. Ziet hij het echt wel hoor. Kijk mijn man mag de was niet doen (in overleg) omdat hij dat dus echt niet snapt enik iever niet alles roze heb of te klein.. Maar gisteravond zei dat ik ging slapen want er moest vanochtend nog het een en ander in huis gebeuren voordat we vanmiddag een weekendje weg kunnen.. Heeft hij dat gisteravond allemaal gedaan zodat ik mijn lijf niet overbelast.. Mijn bi begint weer behoorlijk op te spelen en ben heel erg duizelig .. super natuurlijk, soms duurdt het wat langer voordat iets gebeurd , maar hij doet het wel en dat vind hij ookniet meer als normaal.
o ja en opmerken dat het een zooitje is omdat jij iets niet gedaan hebt.. dan had ie van mij zo'n zelfde bord naar zijn hasses gekregen.. Sodemieter op we leven niet meer in de 18 e eeuw hoor. Vervolgens mag ie zelf de troep opruimen.
mee eens, als ik hier zon opmerking hoor dan krijgt hij het ook te horen, probeer je huis maar eens op te ruimen terwijl er een dreumes van 1,5 op haar manier mee helpt (van de wal in de sloot) hier mag hij ok wel wat meer doen van mij, zoals de was, enige oplossing is gewoon zorgen dat alle handoeken in de was zitten of al zijn tshirts hahahaha. afwassen doet hij elke avond (ik kook daarintegen elke avonds) voorderest standaart typisch man, maar na vaak zueren en vragen doet hij het wel