hoi allemaal heb een tattoo besteld van tygo 27 dec word ie gezet ben echt super benieuwd hoe die gaat worden zal proberen zo snel mogelijk als hij erop staat een foto in mijn album te zetten
ben benieuwd caruli! heb je nog geen ontwerp laten maken dan? ik had eigenlijk begrepen dat je het leeuwenkopje (van zijn knuffelbeest) zou gebruiken?
nee loopy leeuwenkopje gaat niet door en ik heb hem in de shop uitgezocht maar dan krijg je geen kopie ofzo mee dus mijn hubbie heeft hem ook niet gezien die ziet hem pas als hij staat zit alleen nog te dubben of ik hem in kleur of zwart met schaduw laat zetten zwart komt denk ik hard over en in kleur is hij nog zo lief
Succes met het uitkiezen? Wat voor een figuur wordt het dan? Ik dacht ook, net als Loopy, dat het het tijgertje zou worden. Wat kan een mens zich vergissen ... Ik hoop snel op mooie foto's! Liefs, Josien
meiden het word wel een tijgertje maar niet van zijn beertje een tijgertje die ze hadden in de shop en daar word dan zijn naam bij gezet en misschien ook zijn datum dat weet ik nog niet zeker moet eerst eens zien hoe het staat enzo ik probeer dan een foto te maken en laat ik hem zien kan zelf moeilijk een foto er van maken dus laat het hubbie dan wel proberen
meiden, ik heb een plaatje gevonden van de tattoo hij staat in mijn album alleen laat ik er straks nog een naam en evt geb datum bij zetten want onze tygo heeft gevochten als een tijger en daarom ook deze tattoo
hey dees ja dat wilde ik eigenlijk ook of een handje maar helaas waren de afdrukken niet helemaal duidelijk en compleet dus vandaar dit tijgertje! hij is en blijft onze tijger
Geweldig mooi Caruli! Ik heb zelf geen tatoeages, maar ik vind deze wel heel erg mooi. Vooral vanwege de symboliek. Het is en was inderdaad een vechter dat mannetje van jullie! Liefs, Josien
jep melis. zwanger worden is voorlopig toch niet aan de orde en onder de andere naam kon ik niet over tygo spreken en onder deze naam niet over zwanger worden en nu kan ik lekker over tygo spreken want dat is niet erg dat weet iedereen hierzo
Spannend Caruli . Ik hoop dat bij ons aankomende engeltje de voetafdruk mooi lukt zodat ik daar een tattoo van kan laten maken. Ik ben er alleen nog niet uit waar ik hem wil zetten. Ik heb er al 10 en alle plekjes zijn zo'n beetje bezet
ik vond de voetafdrukjes bij meliske zo mooi dat ik met de voetafdrukken naar de tattoo shop ben gegaan. was allemaal goed te doen en ik mag morgen om 13.00 uur al!
wauw caruli super gaaf, ik vind hem echt heel mooi en toepasselijk. Ik heb op mijn pols een tattoo met de naam van chris, daar komt nog een sterretje bij.