Hoi, Ik vind eigenlijk niet dat het onder "eerste symptomen"moet daarom doe ik het nu hier. Ik ben nu 11 weken zwanger en heb mijn hele zwamgerschap al "last" van roze/ bruinig slijm, ene keer meer dan de andere keer. Maar het is alleen bij het afvegen en komt niet in mijn onderbroek... zoveel is het dus ook weer niet ( lekker praatje) Maar ik word er nogal onzeker van ik heb 2 keer een miskraam gehad en het nu een zoontje van bijna 1 maar kan me niet meer herinneren dat ik dit toen wel of niet had... Ik heb some wel een ongesteldheids gevoel en af en toe een raar gevoel ik mijn buik maar daar weet ik van dat het er bij hoort. Hebben meer meiden dit? Ik heb as donderdag echo dus dan zal ik uit het onzekere gevoel verlost worden maar miss scheelt het als ik wat ervaringen van jullie lees. Bedankt en Liefs!
ik had met 6 wkn licht bruin/rood bloedverlies. week later wel kloppend hartje gezien (waarschijnlijk innesteling bloed) met 12 weken had ik helder rood bloed verlies. ook toen was alles gelukkig goed.