cadeau idee voor kindjes met huwelijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Als mijn zusje gaat trouwen willen we met de neefjes en nichtjes van haar wat knutselen voor cadeau te geven.We komen niet verder als het idee van kopjes te beschilderen met de kindjes maar omdat de jongste nog geen 2 is weet ik niet of dat wel een goed idee is.
    heeft iemand een leuk idee (geen canvas doek beschillderen want dat heeft ze al)Wat we kunnen maken om haar op haar grote dag cadeau te geven?

2. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Wij hebben met ons trouwen een gastenboek gekregen...niet zomaar 1...Het was een groot schilderij, waar iedereen met een fel rode kleur lippenstift een zoen op heeft gezet, en er een wens bij.

Misschien een idee om zoiets te doen? ipv een kus zou je handjes kunnen doen in verschillende kleuren...en dan inlijsten is een grote wissellijst ;)

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Om hoeveel kids gaat het???
    Als elk kind een eigen stuk servies krijgt kan het best ook met die kleine... het schoteltje bijvoorbeeld?

Misschien ook leuk...
    Een mooie houten kist/doos met alle handafdrukjes... Eventueel de oudere kids die er wat bij schrijven ook.... Dan kan het bruidspaar de kist gebruiken om herinneringen van de dag in te stoppen (of natuurlijk voor andere spullen)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mijn buuf werkt als lerares op een basisschool. Toen ze ging trouwen kreeg ze

- houten kist met allemaal handafdrukjes erop ( in zelfde kleur thema )
    - een groot geschilderd vel papier, ingelijst. In dezelfde kleuren als die kist.

5. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Ik werk zelf in de kinderopvang en toe. Ik ging trouwen had ik een plant gekregen en de pot waar deze plant in zat hadden de kids beschilderd. Kids waren tussen de 4 en 7 jaar. Vond hem echt super mooi

6. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Het gaat om 3 kindjes

7. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Wij kregen voor ons huwelijk een beschilderd tafelkleed en schort. En we hebben ook een bos zelfgeknutselde bloemen gekregen.

Deel Deze Pagina