Ik ook hoor!! haha en dan vertel ik hem ook gewoon waar ik over heb gedroomt, Ik weet wel zeker dat mijn vriend droomt want het is meer dan 1x gebeurd dat ik nog wakker was en vriendlief sliep al dat hij in zijn slaap zijn hand onder mijn shirt stop of in mijn onderbroek en begint te teasen zeg maar haha en serieus hij slaapt echt!! Ik lig dan meestal helemaal dubbel!
Hahahahahaha zo'n man heb ik ook Dan lig ik helemaal in een deuk Als hij dan wakker word zeg ik ook zo heb je een lekker wippie gemaakt vannacht..
whaha heeft mn man ook al eens geflikt.. een lol dat ik had haha.. 's morgens: Met wie heb jij een nummertje gemaakt? hartstikke rood hoofd natuurlijk Uh, mocht haar naam niet weten... yeah sure
Hahaha ik wil haar naam ook niet weten hahahahahahaa mijn vriend kent mij en weet dat hij beter geen namen kan noemen
haha dat zei mn man.. ik vroeg voor de gein met wie hij iets gedaan had zegt hij: "Uh ik mocht haar naam niet weten" Ze had trouwens een zak over d'r hoofd en zei ook niks dus hij had ook echt geen idee haha.. heb nog nooit zo hard gelachen als toen haha
Zelfde als Marieke. Ik ben ook niet monogaam. Wij hebben een open relatie. Geloof ook niet dat 'de mens' monogaam is. (maar dat kan ook zijn om mijn eigen gedrag te rechtvaardigen ). En nee, ik duik niet elke week met de eerste de beste in bed. En nee, hij ook niet. (sorry, maar krijg daar zoveel domme vragen over. Alsof ik de grootste slettebak ben die er rond loopt) Fantaseren over iemand vind ik ook geen vreemd gaan. En zoenen overigens ook niet. Zoenen is lekker en spannend, helemaal als het niet je eigen partner is (en nee, dat doe ik ook niet elke week )
Haha, die van mij ook! Ik ben trouwens monogaam, maar fantaseer heus wel eens over een ander.. Flirten vind ik trouwens ook best leuk om te doen, maar ga er niet te ver in
Ik denk wel degelijk dat "de mens" monogaam kan zijn, maar ik geef je gelijk dat ik denk dat de meeste mensen het niet (kunnen) zijn. Overigens ben ik zelf biseksueel, maar wel monogaam. Ik heb geleerd dat veel mensen deze combinatie niet begrijpen. Zodra je zegt dat je ook op vrouwen valt, gaat iedereen ervan uit dat je dan ook meteen meerdere partners hebt (een man én een vrouw) of dat je in elk geval aan trio's doet.
Wij hebben een monogame relatie (tenminste, naar ik aanneem haha), ik wil een open relatie maar mijn man niet. Dit betekent dus ook niet dat ik vreemdga, vind dat je hier goede afspraken over moet maken en dat je hier samen achter moet staan om dit 'te kunnen', hij kan en wilt mij niet delen. Nou prima . Fantaseren vind ik trouwens helemaal geen vreemdgaan (ik denk eigenlijk aan nioemand als ik sex heb, maar dat was geen optie ).
Ik heb een paar "buitenmannen".. Johnny Depp en Michael Bublé zijn wel de twee die ik het meest zie Laatst Anoek in het echt gezien ( mini concert) en ben vanaf dat moment ook biseksueel .. Wat een prachtige vrouw! Dus, je begrijpt het al, optie twee.
Ik ben heel monogaam, maar het is me wel eens gebeurd dat ik wakker werd uit een hete droom over iemand anders, zoals mn ex... In real life moet ik daar echt niet aan denken! Ik ben harstikke gelukkig met mijn partner, vind hem onwijs sexy en ik zou nooit vreemdgaan. Dat vind ik simpelweg niet kunnen, zou het andersom ook vreselijk vinden dus dan is het wat mij betreft duidelijk!
nooit vreemd gegaan, zal ik ook niet doen. ben zo trouw als een hondje.Mijn man is gelukkig ook het type niet om vreemd te gaan.(maar goed ik heb altijd geleerd met alles: zeg nooit, nooit!)