Ik ben monogaam. Ik fantaseer wel regelmatig over seks met andere mannen, meestal mannen die ik ken. Maar ik ben nog nooit in de verleiding geweest om daadwerkelijk vreemd te gaan. Al lijkt het me ontzettend spannend en opwindend, ik denk ook dat ik me ontzettend schuldig zou voelen en dat het onze relatie niet ten goede zou komen. Dus ik heb ook geen plannen om het wel te doen. Ik ben ervan overtuigd dat mijn man ook monogaam is. Althans, in zijn intentie wel en ik denk dat ie er op dit moment hetzelfde in staat als ik. En dat zegt ie ook
extreem monogaam, haha. alleen tijdens de zwangerschap heb ik levensechte dromen over andere mannen. Erg vervelend die hormonen
Ik ben erg monogaam. Ik zou het niet aankunnen hem zoiets aan te doen. Ik zou hem ook echt niet meer aan kunnen kijken. Als ik niet gelukkig met hem was geweest zou ik gewoon de relatie verbroken hebben &dan zou ik nog niet eens gelijk aan een andere relatie kunnen denken..
pfff mijn man vind mij al zo vermoeiend meerdere vrouwen zou hij gek worden hahaha (ff geintje) Maar hoe leg je dat dan aan je zoontje uit (straks als ie wat ouder is) wij hebben bepaalde normen en waarden dat je met mister right trouwt en niet dat je jezelf moet bewaren maar seks moet wel wat zijn tussen twee mensen die veel van elkaar houden en meer betekenis hebben als zomaar een "daad" maar bij jullie is seks dan puur lichamelijk en ik vind het makkelijk met elkaar verbinden als je nog altijd buiten de deur kan en mag eten Ik zou dat geen goed voorbeeld vinden voor onze kids maar jullie gaan er wel eerlijk over zijn met hem (op den duur kan hij er natuurlijk ook achter komen, bij ons in de straat hebben jochies van 8 het er al over dat die het met die heeft gedaan (en zo verder) dus das een kwestie van tijd..
Ik heb de poll ook verkeerd ingevuld, want dacht dat het slippertje over seks ging, maar zoenen telt dus ook... en dat heb ik wel eens met iemand anders gedaan ja. Ook opgebiecht trouwens en het is nu al 5 jaar geleden en ik ben nog steeds met m'n vriend. Die gebeurtenis heeft me wel geleerd dat m'n vriend en ik verschillend denken over zoenen (of het wel of geen vreemdgaan is dus) Ik heb in m'n vrijgezelle periodes met vrij veel jongens/mannen gezoend en vond dat altijd gewoon lollig en niet veelbetekenend ofzo. M'n vriend z'n 'zoenlijstje' is aanmerkelijk korter en voor hem is het dus echt iets heel speciaals. Dat ik dat dus zomaar met iemand anders deed, kwam bij hem hard aan. Zelf denk ik nog steeds: zoenen hoeft helemaal niks te betekenen, maar omdat ik weet dat ik hem er enorm mee kwets, hou ik me in. (hoewel dat soms heeeeeeeel moeilijk is...) Seks met een ander vind ik dus ook geen optie, maar ik fantaseer er soms heus wel over en ken ook het fenomeen van dromen van intieme dingen met mensen voor wie je in het dagelijks leven echt geen erotische gevoelens hebt ofzo. Ach, soms kan het wel lollig zijn, maar ik heb ook wel eens gehad dat ik m'n collega nauwelijks meer durfde aankijken op werk, omdat ik dacht: jemig... als je eens wist wat ik vannacht over jou heb gedroomd...
Heel knap dat jullie dit kunnen. Bij de gedachte alleen al dat mijn vriend met een ander in bed ligt gaan me haren overeind staan....
Ik ben heel monogaam, als mijn relatie goed zit dan fantaseer ik ook niet over anderen. Als het slecht gaat dan kunnen er wel fantasieen zijn, maar deze heb ik nooit omgezet in daadwerkelijk vreemdgaan.
Fantaseren over een ander is echt geen vreemdgaan... dan gaan er wel heeeeeel veel mensen vreemd. En fantaseren wil ook helemaal niet zeggen dat je ook maar ergens wilt dat er ECHT iets gebeurd met die persoon.
Fantaseren vind ik geen vreemdgaan hoor. Ik ben monogaam. M. nog nooit bedrogen oid en ook geen fantasieën over andere mannen, ook niet in tijden dat het minder ging. (al denkt M. soms van wel) Dat vind ik ook wel moeilijk. Ik ben ooit niet helemaal eerlijk geweest over een vriendschap met een andere man. Was echt puur vriendschappelijk, maar M. had er toch wat moeite mee. Ook omdat ik er niet goed mee omging (wilde het voor mezelf houden) Uiteindelijk denkt hij nog steeds dat ik evt. meer voor diegene voelde. Maargoed, ik heb meer dan genoeg aan mijn eigen man.
ik denk dat heel veel mensen fantaseren, om zo een bepaalde sexuele spanning op een veilige manier tegemoet te komen, die men in werkelijkheid niet zou willen/kunnen toepassen (het echte vreemdgaan)
Maar bij fantaseren over een ander bedoel je tijdens sex met je partner? Want dat vind ik wel een vorm van vreemdgaan en zou dit ook nooit doen. Ik fantaseer eigenlijk nooit over een ander. Wel droom ik wel eens over een andere man, niet over een bekende. Maar dan droom ik meer over het verliefd zijn. Over de eerste tijd, dat je niet van elkaar af kunt blijven, en dat hij je nog echt het hof maakt.
fantaseren is in mijn ogen hetzelfde als dromen over intieme onderonsjes, dus of je nu met je partner bezig bent of niet, dat maakt verder niet uit
dat zou ik idd ook niet kunnen. als partner niet aanwezig is oid dan fantaseer ik wel over mijn zanger
ik ben heeeel monogaam en verwacht ook van mn vent dat ie dat doet doet ik dat niet???dan ken ie opdonderen. het enigste wat wij beiden doen ook als we toevallig met elkaar zijn en er loopt een lekkertjuh langs dat we dan wel tegen elkaar zeggen ....zowww hmmm lekker hoor hahaha maar alleen kijken snoepen doe je thuis!
Ik ben 100% monogaam! Maar ja, ik vind fantaseren over anderen ook niets te maken hebben met monogamie... Johnny Depp is gewoon lekkerrrrrrr. Maar zelfs in mijn fantasie heb ik geen seks met JD.... Wel andere leuke dingen.
Hier ook 100% monogaam. Ik fantaseer ook nooit over andere mannen, maar dat heeft meer te maken met dat het niet in me opkomt dan met een bewuste keuze. Fantasie is niet meer dan dat, vind ik, dus nee, over een ander fantaseren is geen vreemdgaan.