test vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by bambie, Dec 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    hoi meiden,

Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan van de kruitvat, en heb nu een lijntje in het ovale venster (controle vesnter) en een rechtopstaand lijntje vaag in het andere venster, op het papiertje staat een liggend streepje die het zelfde moet zijn als het conrole streepje..
    wat moet ik hier nu mee? Ik kan er niets van vinden op de gebruiksaanwijzing..

groetjes
    Bambie

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ben bang dat je een nieuwe test moet doen. :(
    De streepjes moeten verschijnen zoals in het voorbeeld in de bijsluiter.

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hij moet dezelfde kant op als het controlevenster. een ander streepje is helaas niet geldig. ik zou nog een test doen voor de zekerheid. succes!

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Kan je er geen foto van maken?

5. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    inmiddels is het streepje verdwenen :(

als ik niet ongi word dan ga ik wel een nieuwe test doen, ik wacht dan eerst wel even een paar dagen nog, vorige maand was ik ook 5 dagen later dus wacht wel even tot na de 31 dag als de :evil: :evil: :evil: niet eerder komen.

6. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    zo dat worden dus weer spannende dagen bambi,ik hoop voor je dat die duivels wegblijven,en dat je straks een vette positieve test aan ons kunt showen!succes!

7. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    nou dus weer niet, gisteravond ongi geworden, begin nu wel een beetje te balen elke maand..

Ik weet dat ik niet mag klagen hoor, er zijn vrouwen die veel langer bezig zijn dan ik, maar soms heb je even zo'n baal gevoel..

groetjes
    bambie

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Je mag best balen bambie, het is voor niemand leuk of het nu de eerste negatieve is of de 30e! Succes hopelijk mag het snel raak zijn!

Share This Page