hoi meiden, Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan van de kruitvat, en heb nu een lijntje in het ovale venster (controle vesnter) en een rechtopstaand lijntje vaag in het andere venster, op het papiertje staat een liggend streepje die het zelfde moet zijn als het conrole streepje.. wat moet ik hier nu mee? Ik kan er niets van vinden op de gebruiksaanwijzing.. groetjes Bambie
Ben bang dat je een nieuwe test moet doen. De streepjes moeten verschijnen zoals in het voorbeeld in de bijsluiter.
hij moet dezelfde kant op als het controlevenster. een ander streepje is helaas niet geldig. ik zou nog een test doen voor de zekerheid. succes!
inmiddels is het streepje verdwenen als ik niet ongi word dan ga ik wel een nieuwe test doen, ik wacht dan eerst wel even een paar dagen nog, vorige maand was ik ook 5 dagen later dus wacht wel even tot na de 31 dag als de niet eerder komen.
zo dat worden dus weer spannende dagen bambi,ik hoop voor je dat die duivels wegblijven,en dat je straks een vette positieve test aan ons kunt showen!succes!
nou dus weer niet, gisteravond ongi geworden, begin nu wel een beetje te balen elke maand.. Ik weet dat ik niet mag klagen hoor, er zijn vrouwen die veel langer bezig zijn dan ik, maar soms heb je even zo'n baal gevoel.. groetjes bambie
Je mag best balen bambie, het is voor niemand leuk of het nu de eerste negatieve is of de 30e! Succes hopelijk mag het snel raak zijn!