kan een verstopt melkkliertje aanvoelen als een bultje?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door giebel, 16 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.568
    601
    113
    Jullie snappen mijn zorgen. maandag heb ik intake van consulatatiebureau en ga ik advies vragen, en tenzij zij mij echt kan zeggen dat dit normaal is, zal ik ws sowieso langs de huisarts gaan voor de zekerheid.

Maar toch wil ik hier eens horen of er meer vrouwen zijn die tijdens het geven van borstvoeding een bultje(s) hebben gevoeld die te wijten waren aan verstopte melkkliertjes oid? Wegmasseren tijdens voeding of warme douche lukt tot zover niet...

2. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Kan zeker! Als masseren niet echt helpt, hoor ik regelmatig dat de electrische tandenborstel erop zekken kan helpen, door de trilling zou het weer los moeten komen.
    Verder de borst goed leeg laten drinken of leeg kolven kan ook helpen.

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Dat kan zeker!
    Maar voor zekerheid moet je dat niet aan het cb vragen maar aan je HA of evt lk... Al is het lastig om bij BV uitwendig vast te stellen wat het precies is!
    Als het er pas sinds een paar daagjes zit dan klinkt het wel als een verstopte melkklier: goed warm en masseren tijdens de voeding!

4. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde. Een knobbeltje in mijn linkerborst. Ik probeer hem steeds weg te masseren met voeden enzo, maar dat helpt niet. Ik heb zelf wel het idee dat het een verstopt melkkanaaltje is, maar het zit er al een week. Lastig soms he.

Deel Deze Pagina